Service

Retourneren en ontbinden

  • Hoe kan ik een webshop bestelling retourneren?

    Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.

      

    DOWNLOAD HET RETOURFORMULIER 

     

    Retour voorwaarden

    - Stuur de producten retour binnen 14 dagen na ontvangst

    - Producten mogen niet geopend of beschadigd zijn

    - Gebruik altijd de originele verpakking en verzenddoos voor jouw retourzending

    - Bewaar het verzendbewijs goed dat je op het postkantoor ontvangt

    - Gall & Gall vergoedt de kosten van de retourzending niet

    - Vooralsnog kun je geen artikelen in een Gall & Gall winkel retourneren of ruilen

    - LET OP: voeg het ingevulde formulier(retourbevestiging) toe aan je retour pakket

    - Klik hier voor de onze uitgebreide retourvoorwaarden

      

    Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:

    Gall & Gall DC webshop retouren

    Postbus 544

    2600 AM DELFT

      

    Binnen twee weken nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening.

      

    Heb je betaald via Klarna? Dan ontvang je in je digitale Klarna account een aangepaste factuur. Je kunt altijd op www.klarna.nl inloggen met je geboortedatum en de betaalomschrijving. Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen wordt automatisch gecrediteerd.

      

    Heb je nog vragen?

    Bel dan met onze klantenservice via 088-6594200 (bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 8.00 tot 20.00 uur).

     

  • Kan ik mijn bestelling na levering ontbinden?

    Je hebt als consument het recht de bestelling te ontbinden binnen 14 werkdagen nadat de bestelling bij jou is bezorgd of nadat je deze hebt afgehaald. Voor terugname en ontbinding kun je contact opnemen met onze klantenservice (088-6594200). Zij bespreken met jou de vervolgstappen de wijze waarop de producten worden geretourneerd. Tenzij wij iets anders met je afspraken, zullen de te retourneren artikelen door ons worden opgehaald. Aan de retourname zijn mogelijk kosten verbonden.

    Als je gebruik wilt maken van je recht op ontbinding kun je gebruik maken van het ontbindingsformulier, dat je hier kunt vinden. Je dient het ontbindingsformulier volledig in te vullen en met de producten die je retourneert mee te sturen / aan de bezorger af te geven op het moment van retourname. Wij vragen je om een kopie te maken van het retourformulier en te bewaren voor de eigen administratie. Het door jouw betaalde bedrag voor de geretourneerde producten wordt binnen 14 dagen nadat je een afspraak hebt gemaakt met de klantenservice op jouw rekening bijgeschreven, tenzij we met jou zijn overeengekomen om op een ander moment te betalen of het te retourneren bedrag te verrekenen.

  • Wat zijn de kosten voor het ontbinden van de bestelling?

    Het ontbinden van je bestelling is kosteloos. Als je de artikelen zelf aan ons wilt toesturen moet je hiervoor de verzendkosten betalen.

  • Kan ik een webshop bestelling annuleren?

    Ja, mits dit uiterlijk 2 dagen vóór de geplande afleverdatum is.

     

    Als je een bestelling wilt annuleren, bel dan met de Gall & Gall klantenservice via 088-6594200 (bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 8.00 tot 20.00 uur) en geef het ordernummer door. Het ordernummer vind je op de bestelbevestiging die je via de mail hebt ontvangen, of in jouw webshop-account. Bij annuleren brengen we geen kosten in rekening.

     

    Let op: een bestelling kan geannuleerd worden tot 14.00 uur, twee werkdagen voor de geplande leverdag (je hebt tijdens het bestellen deze dag geselecteerd). Tot dit moment kunnen we de bestelling nog uit het proces halen.

     

    Voorbeeld: wordt jouw bestelling geleverd op donderdag? Dan kun je tot dinsdagmiddag 14.00 uur annuleren. Wordt jouw bestelling dinsdag bezorgd? Dan kun je de bestelling tot vrijdagmiddag 14.00 uur annuleren.

      

    Minder dan twee werkdagen voor leverdag annuleren is helaas niet meer mogelijk. Dan kun je wel nog de bestelling weigeren aan de deur. Deze gaat dan retour naar ons distributiecentrum en je krijgt je geld terug zodra wij de flessen retour krijgen.

  • Ik heb een klacht over een webshop bestelling en wil daarom een product terugsturen.

    Als je artikelen wilt retourneren vanwege een klacht, bel dan met de Gall & Gall klantenservice via 088-6594200 (bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 8.00 tot 20.00 uur) en geef de retourartikelen en de klacht door.

    Voor klachten over producten die je in een winkel hebt aangeschaft, kun je naar de desbetreffende winkel gaan.

  • Welke bestellingen kunnen niet worden ontbonden of geretourneerd?

    Je kunt alleen producten retourneren die onbeschadigd en in de originele staat zijn. Dat betekent onder andere dat geopende producten niet kunnen worden geretourneerd. Daarnaast kunnen bepaalde, bij wet genoemde, producten niet worden geretourneerd, zoals de digitale cadeaukaart. Deze kan, gelet op het digitale en persoonlijke karakter daarvan, niet worden geretourneerd of ontbonden.

Bekijk meer vragen en antwoorden