Veelgestelde zakelijke vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen van onze zakelijke klanten. Staat je vraag er niet bij neem direct contact op met je zakelijke accountmanager via business@gall.nl of door onze Accountmanager te bellen op 06-82780724. Je kunt ons ook bereiken door het sturen van een bericht via WhatsApp!

Hoe werkt betalen?

Direct betalen bij bestelling via de website Gall.nl

  1. Bankbetaling via IDEAL
  2. Betalen met de Gall & Gall cadeaukaart
  3. Betalen met creditcard met VISA (+ €0.86) of Master Card (+ €1.07)


Liever op rekening betalen?


Wilt u op rekening betalen? Neem dan contact op met onze zakelijke accountmanager via 06-827 807 24 of via business@gall.nl. Zij nodigt jou als nieuwe klant eerst uit voor een kredietcheck. Is jouw kredietcheck akkoord bevonden? Dan stuurt de zakelijke accountmanager jou per mail een offerte toe. Als je hier blij mee bent kun je de offerte per mail accorderen en wordt de bestelling geplaatst. De factuur ontvang je een week na levering als digitale PDF. Deze factuur dient binnen 14 dagen voldaan te worden. 

Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. De ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages. 2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.  


Hoe werkt een offerte aanvraag?

Wil je een grote hoeveelheid bestellen voor minimaal 250 euro? Vraag dan een offerte op maat aan. Of neem contact op met onze zakelijke accountmanager op 06-827 807 24 of via business@gall.nl. Zij geeft je advies op maat. En helpt je met het kiezen van de juiste producten en hoeveelheden. Binnen 24 uur na de aanvraag krijg je een reactie.


Kan ik mijn klantenkaart ook voor zakelijke bestellingen gebruiken?

Ja dat kan zeker. Profiteer van de volgende voordelen:

  • 10% korting op alle wijn, mousserende wijn en whisky*
  • Altijd unieke aanbiedingen op wijn en sterk

* De 10% klantenkaart korting geldt niet op (mousserende) wijnen of whisky's die in de aanbieding zijn en versterkte wijnen zoals port, sherry of vermouth.


Hoe neem ik contact op met de zakelijke accountmanager?

Van ma t/m vrij tussen 09.00 - 17.00 uur kun je bellen naar 06-827 807 24 of mailen business@gall.nl. Heb je een korte vraag?  Stuur dan een bericht via WhatsApp.


Heb je algemene vragen over bestellen of bezorgen?

Zie dan onze service pagina waar veel vragen beantwoord worden.