Skip to main content

Verras iemand met de


Gall & Gall cadeaukaart

Iemand verrassen met een leuk cadeau? Denk dan eens aan de Gall & Gall cadeaukaart! Je kunt zelf de waarde bepalen, variërend van € 5 tot € 150. Je kunt de cadeaukaart bij elke Gall & Gall winkel en in de webshop gebruiken. Het bedrag op de cadeaukaart kan in één keer, of meerdere keren, besteed worden. Het resterende bedrag op de kaart blijft onbeperkt geldig.

cadeaukaart

Bestel nu je cadeaukaart

Minimaal 5 euro, maximaal 150 euro
500 tekens beschikbaar
  • Bestel vandaag, maandag in huis
  • Kies zelf een waarde tussen € 5 tot € 150
  • Tegoed op de kaart blijft onbeperkt geldig
  • SALDO CHECKEN?

    Je kunt altijd hier het saldo controleren.

    LET OP! DIGITAAL PRODUCT:

    Dit is een digitaal product en zal per mail (in de bijlage) worden verstuurd.

    Gelet het digitale en persoonlijke karakter van de kadokaart kunnen we deze niet retourneren. Bij de koop van de cadeaukaart ga je ermee akkoord dat je deze aankoop niet kunt ontbinden. Wanneer je een cadeaukaart bij je bestelling hebt, kun je niet meer betalen met Credit Card of via Klarna.

    Bekijk hier de algemene Voorwaarden van de Gall & Gall cadeaukaart.

    MEEST GESTELDE VRAGEN
    ALGEMEEN
    ASSORTIMENT
    BESTELLEN
    BETALEN
    BEZORGEN
    CADEAU
    CADEAUKAART
    KLANTENKAART
    PRODUCTEN BEOORDELEN
    RETOURNEREN EN ONTBINDEN
    SPAREN
    WEBSHOP-ACCOUNT
    WEKELIJKSE ALGEMENE NIEUWSBRIEF
    ZAKELIJKE BESTELLINGEN

    Reviews

    Wat anderen vinden:
    2.8
    • P.C. van Biezen 19/06/2019
      "Betalen met cadeukaart is een ramp"

      Het is onmogelijk om bestellingen in de webshop met een cadeaukaart af te rekenen. Dus dan morgen maar naar de winkel.

    • Ronald 23/05/2019
      "saldo cadeaukaart"

      helaas kan ik de saldo checker niet gebruiken, deze werkt niet

    • anonymous 13/12/2018
      "Minderjarig Cadeaukaart kopen"

      Ik vind het persoonlijk heel erg raar dat ik, als minderjarige, ook bij het kopen van een cadeaukaart word gevraagd om mijn ID. Ik kan geen alcohol kopen als cadeau, dus wil ik het oplossen door middel van een cadeaukaart maar zelfs dit is niet mogelijk.... erg raar lijkt mij.

    • Leo Smeets 04/06/2018
      "Zeer slechte service"

      Zeer slechte service. Vandaag nav de Vaderdag aanbiedingen een bezoek gebracht aan de winkel in Maastricht - Heer. Ik wilde graag de Glenlivet Founder reserve en de Aultmore kopen en betalen met oa airmiles. Het begon al goed: de Aultmore was niet aanwezig en ook niet op voorraad. Het werd nog erger. Het kasssasysteem kon niet overweg met de Klantenkaart icm de airmiles aanbieding. Het was of de een of de ander maar niet beiden. Dus zonder aankoop ben ik huiswaarts gegaan. De medewerkster treft geen blaam maar haar commentaar dat het een kleine winkel betreft en daardoor niet het gehele assortiment voert , wordt niet vermeld in de folder. Uw maakt een zeer slechte beurt.

    • anonymous 27/06/2017
      "Leuk cadeau"

      Leuk om te krijgen! Misschien is het wel handig om alle winkels op de hoogte te brengen van deze cadeaukaart. Die kende het niet en keken me eerst 2 minuten wazig aan wat het precies was en hoe ze het moesten inwisselen.

    • anonymous 28/07/2016
      "cadeau-kaart"

      Wilde iemand een cadeau-kaart geven. Met geen mogelijkheid kunnen vinden hoe en waar ik het adres van de ontvanger in kan vullen. Dat is dus geen cadeau-kaart kunnen geven. Nu wel een inmiddels betaalde cadeau-kaart naar eigen adres, hopelijk.

    • anonymous 10/08/2015
      "Kadokaart"

      Ik heb deze digitale cadeaukaart ontvangen als cadeautje van Gall en Gall. Er was iets mis gegaan met de bestelling. Dit is keurig opgelost maar ik kreeg evengoed een cadeaubon om het leed wat te verzachten. Warme douche voor Gall en Gall.

    • M Esser 07/08/2015
      "Slecht koeriers bedrijf"

      Het bedrijf Dynalogic heeft voor ons afgedaan. Vanaf het balkon zagen we dit bedrijf aan komen rijden, we herkenden de chauffeur (Gerrit)van de foto. Mijn man liep naar binnen zodat hij de deur gelijk open kon doen wanneer de koerier aan zou bellen. Dat gebeurde niet, hij keek weer naar beneden en zag de bezorger weer richting auto lopen. Mijn man riep, moest u niet nij ons zijn, op nummer ......... . Hij keek naar boven, mompelde dat hij bij een winkel beneden ons had afgegeven en stapte in de auto zonder groet of verklaring. Mijn man heeft de twee doosjes wijn gelijk opgehaald maar het is natuurlijk totaal zoals het hoort. Ook in onze brievenbus lag geen verklarend briefje. Het is dat we de bezorger zagen anders hadden we nooit geweten dat de wijn afgeleverd was. De man heeft niet eens bij ons aangebeld, is rechtstreeks de winkel ingelopen. Mailtjes naar Dynalogic leverde ons standaard klantenservice antwoorden op waar je niets aan hebt. Ze lezen daar de mail niet eens goed. Ze zeggen gewoon, als u niet thuis bent mag het bij de buren afgeleverd worden. Wij waren dus WEL thuis!! Vreselijk Irritant dat soort antwoorden, je hebt er niets aan, je voelt je niet gehoord. Jammer, we laten het in het vervolg niet meer thuis bezorgen.

    • Dave 27/07/2015
      "Klantenservice"

      Goede klantenservice, ik werd snel en en correct geholpen naar aanleiding van mijn vraag over de digitale kadokaart. De digitale kadokaart is na de betaling ook direct ontvangen. Erg handig initiatief dit van Gall&Gall, chapeau.

    • D. Bax 05/06/2015
      "Bezorging"

      Heel goed up to date houden van de levering. Heel vriendelijke chauffeur! Compliment. In de winkel gaat het iets minder vriendelijk, helaas.

    • anonymous 05/06/2015
      "5 euro cadeaubon,wegens te late levering"

      Ondanks de snelle reactie en schijnbaar lopende bestelling, kwam vlot daarna de lichte teleurstelling dat het magazijn leeg bleek en de nieuwe boot onderweg... ter compensatie van het leed ,en met de verplichting zelf alsnog voor het weekendfeestje met flessen te gaan sjouwen mailt Gall &Gall me een cadeaubon van 5 euro. Leuke geste!

    • Joeri 02/06/2015
      "Levering en jaartal"

      In de winkel een prima wijn uit 2013 gekocht, vanwege tijdgebrek dezelfde wijn via de webshop aangeschaft. De levering zou zaterdag zijn, dat gebeurde niet. Mailtje gehad met de melding dat het dinsdag zou worden, dat stond ook bij de pakketdienst online. Uiteindelijk wijn uit 2014 gekregen op maandag. Contact gehad met de klantenservice, dit was mijn 1e online bestelling. Uiterst professioneel geholpen en te woord gestaan. Over de pakketdienst zijn meerdere klachten geweest, dit zou intern besproken worden. Het jaartal had beter vermeld moeten zijn. Of er iets mee gedaan wordt, geen flauw idee. Echter ben ik serieus behandelt en dat is ook iets waard. En als klap op de vuurpijl woensdag een mail met een tegoedbon voor de problemen die er geweest zijn. Gall & Gall krijgt van mij een 2e online kans.

    • Wil van Blokland 21/05/2015
      "vergoeding"

      goede reactie van Gall&Gall

    • RH 19/05/2015
      "bedankt"

      Super service vanuit Gall&Gall. Ivm verkeerde levering een kaart ontvangen, laatst ook als bedankje van m'n ouders gekregen.

    • J de Jong 15/05/2015
      "hoeveel"

      Kadokaart (cadeaukaart) gekregen, maar kan nergens vinden hoeveel erop staat. Waar zit die saldo-check???

    • cb 05/05/2015
      "goedmakertje"

      Als tegoedkomen in de belabberde bezorging van DPD. Bedankt

    • C.B. 16/04/2015
      "Waarom Gall & Gal?"

      Kadokaart gekregen wil deze inleveren bij de Gall & Gall winkel in Albert Heijn. Medewerkers vinden dat geen probleem, maar het lukt op geen enkele wijze de kaart te verzilveren. Doe er wat aan Gall & Gall. Dit is geen service.

    • anonymous 09/03/2015
      "Vele klanten blij gemaakt"

      Wij hebben vele klanten die bij ons meerdere zeilreizen geboekt hebben blij gemaakt met een Gall en Gall kadokaart en alle klanten waren zeer verrast en hebben een heerlijk wijntje gekocht naar keuze. En hopenlijk komen ze de volgende keer weer bij GoFunSailing zeilen.

    • Tineke 20/02/2015
      "slecht van Gall en Gall"

      Fijn zo een kado kaart die je niet eens kan in leveren bij een gall en gall die in Albert hein zit dit is dus zo een gemaks winkel nou niks gemak nu moet ik naar een gewone winkel van Gall en Gall Waarom heet het dan Gall en Gall ? Dan moet het toch mogelijk zijn om een kado kaart in televeren ?