Skip to main content
Kijk hier voor alle actuele informatie m.b.t. het coronavirus en onze winkels.

Contact

Veelgestelde vragen

Ben je opzoek naar hoe laat je bestelling komt, kijk dan even op Dynalogic of Postnl. Wil je je afleverdag of afleveradres aanpassen klik dan hier. Wil je graag je adres wijzigen kan dit gemakkelijk via je account. Is je klantenkaart nog niet binnen, klik dan hier.
 

Vragen over bezorging

Je pakket kan geleverd worden door Dynalogic of Postnl. Hier kun je alle informatie over de bezorging van je pakket terugvinden. Let op! Ivm drukte door de feestdagen kan het zijn dat de levering vertraagd is.
 

Contact

Wij vinden het belangrijk dat we bereikbaar blijven om jou te helpen bij vragen en te voorzien van de juiste informatie. Helaas zijn de wachttijden langer dan je van ons gewend bent. Alvast hartelijk dank voor je medewerking en begrip.

 

  Chatten

Het is mogelijk om met onze klantenservice te chatten tussen 8:00 en 20:00 uur.
De chat is beschikbaar, Chat met ons De chat is momenteel niet beschikbaar


Image result for icon email  E-mail

info@gall.nl 
Reactietijd binnen 3 werkdagen
Zorg ervoor dat je zo veel mogelijk relevante informatie meestuurt. (de streepjescode van het product, je kaartnummer van je Gall & Gall klantenkaart of ordernummer van je bestelling)


  Facebook

facebook.com/Gall
Maandag tm zaterdag
8:00 tot 17:00 uur


  Twitter

twitter.com/Gall
Maandag tm zaterdag
8:00 tot 17:00 uur
 

Image result for icon telefoon  Telefoon

088-6594200
Vanwege drukte door COVID-19 is de wachttijd langer dan je gewend bent, alvast dank voor uw begrip.
Maandag tm zaterdag 
9:00 tot 18:00 uur

 

Persvragen

Voor persvragen bel je naar 088-6592020. 

 

Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Gall & Gall B.V.
KvK-nummer: 34074187
Btw-identificatienummer: NL003183592B01

Vestigingsadres
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam