Skip to main content
Kijk hier voor alle actuele informatie m.b.t. het coronavirus en onze winkels.

Contact

Veelgestelde vragen

Ben je opzoek naar hoe laat je bestelling komt, kijk dan even op Dynalogic of Postnl. Wil je je afleverdag of afleveradres aanpassen klik dan hier. Wil je graag je adres wijzigen kan dit gemakkelijk via je account. Is je klantenkaart nog niet binnen, klik dan hier.
 

Vragen over bezorging

Je pakket kan geleverd worden door Dynalogic of Postnl. Hier kun je alle informatie over de bezorging van je pakket terugvinden. Let op! Ivm drukte door de feestdagen kan het zijn dat de levering vertraagd is.
 

Contact

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden bij de veelgestelde vragen, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt de Gall & Gall klantenservice op verschillende manieren bereiken:

Image result for icon telefoon  Telefoon

088-6594200
Maandag tm zaterdag 
9:00 tot 18:00 uur


Image result for icon email  E-mail

info@gall.nl 
Reactietijd binnen 3 werkdagen
Zorg ervoor dat je zo veel mogelijk relevante informatie meestuurt. (de streepjescode van het product, je kaartnummer van je Gall & Gall klantenkaart of ordernummer van je bestelling)


  Facebook

facebook.com/Gall
Reactietijd ± 1 werkdag
Maandag tm zaterdag
8:00 tot 20:00 uur


  Twitter

twitter.com/Gall
Reactietijd ± 1 werkdag
Maandag tm zaterdag
8:00 tot 20:00 uur

  

Persvragen

 Voor persvragen bel je naar 088-6592020.