- Home
- Contact
Contact met Gall & Gall
Meest gestelde vragen
Je kunt het saldo hier controleren. Vul hier je kaartnummer en beveiligingscode in.
Het puntensaldo is zichtbaar in Mijn Account op gall.nl, onder het kopje ‘Mijn Gall & Gall Store’. Ook is het saldo zichtbaar op de kassabon, wanneer je iets hebt gekocht. Je zult ook zo nu en dan een e-mail van ons ontvangen, met daarin een overzicht van jouw puntensaldo.
Via gall.nl kun je jouw Air Miles kaart koppelen aan jouw Mijn Gall & Gall account.
Volg deze stappen om de accounts aan elkaar te koppelen:
- Log in op gall.nl en ga naar 'Mijn Account'.
- Klik op ‘Air Miles koppelen’: je wordt doorverwezen naar de website van Air Miles.
- Log hier éénmalig in met je Air Miles-account en vul de code in die je per e-mail hebt ontvangen.
- Je wordt automatisch doorverwezen naar gall.nl en ziet ‘Je bent er klaar voor’ staan. Hierna staat ook je Air Miles kaartnummer bij jouw profiel gegevens. De koppeling is geslaagd!
Je kan jouw Air Miles kaart aan meerdere accounts koppelen, zo kun je samen sparen.
Gall & Gall staat voor verantwoord genieten. Voorheen was het voor online verkoop via gall.nl wettelijk verplicht om een betaaloplossing aan te bieden waarmee je minstens de helft van de rekening pas na aflevering hoeft te betalen. Vanwege het gemak en de gebruiksvriendelijkheid had Gall & Gall gekozen voor Klarna waarbij de volledige rekening na aflevering betaald kan worden. Inmiddels is er een motie aangenomen in de Tweede Kamer dat de wettelijke verplichting op achterbetalen niet meer geldt voor webshops die alcoholische drank verkopen. In het kader van verantwoord genieten, waar Gall & Gall voor staat, is besloten om de achteraf betalen optie te verwijderen van gall.nl. Vandaar dat het niet meer mogelijk is om als betaaloptie Klarna te kiezen. Je kunt wel betalen via iDeal en Credit Card.
Het is niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren nadat deze is bevestigd (ontvangst bestelbevestiging via email). In uitzonderlijke gevallen kan annuleren nog wel door op de dag voor levering contact op te nemen met de Gall & Gall klantenservice.
Er wordt een bevestigingsmail gestuurd en een mail met de dinerboncode. Hier zit maximaal 1 dag tussen.
Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.
Wij vragen je bij het retourneren van een bestelling rekening te houden met het volgende:
- Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen om de producten te retourneren
- Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dan mogen de producten niet geopend of beschadigd zijn. Je bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%
- Gebruik (indien mogelijk) de originele verpakking en stevige verzenddoos voor jouw retourzending
- Bewaar het verzendbewijs goed dat je op het postkantoor ontvangt
- Gall & Gall vergoedt de kosten van de retourzending
- Vooralsnog kun je geen artikelen in een Gall & Gall winkel retourneren of ruilen
- LET OP: voor een snelle afwikkeling van je retour vragen wij je het ingevulde formulier(retourbevestiging) toe te voegen aan je retour pakket
- Klik hier voor de uitgebreide retourvoorwaarden
Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:
Gall & Gall DC webshop retouren
Antwoordnummer 14000
2645 ZZ Delfgauw
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
In jouw winkelmand kan je de couponcode invoeren onder het kopje 'Coupon- of Kortingscode?' LET OP: Als het om een (gratis) artikel gaat, dan moet je het artikel zelf ook toevoegen aan jouw winkelmand (bijvoorbeeld de Winestax).
Kun je het niet vinden?
Kijk of je het antwoord kunt vinden bij alle meest gestelde vragen.
BEPAAL ZELF HOE JE CONTACT MET ONS OPNEEMT
Onze collega's staan klaar om je te helpen. Maandag tot en met zaterdag van 9 tot 20 uur!