Contact
Veelgestelde vragen
Ben je opzoek naar hoe laat je bestelling komt, kijk dan even op Dynalogic of Postnl. Wil je je afleverdag of afleveradres aanpassen klik hier om je levering te wijzigen. Wil je graag je adres wijzigen kan dit gemakkelijk via je account. Is je klantenkaart nog niet binnen, dan vind je hier alles over jouw klantenkaart.
Vragen over bezorging
Je pakket kan geleverd worden door Dynalogic of Postnl. Hier kun je alle informatie over de bezorging van je pakket terugvinden. Let op! Ivm drukte door de feestdagen kan het zijn dat de levering vertraagd is.
Contact
Wij vinden het belangrijk dat we bereikbaar blijven om jou te helpen bij vragen en te voorzien van de juiste informatie. Helaas zijn de wachttijden langer dan je van ons gewend bent. Alvast hartelijk dank voor je medewerking en begrip.
Chatten
Het is mogelijk om met onze klantenservice te chatten op maandag t/m zaterdag tussen 8:00 en 20:00 uur.
De chat is beschikbaar, Chat met ons De chat is momenteel niet beschikbaar
E-mail
info@gall.nl
Reactietijd binnen 3 werkdagen
Zorg ervoor dat je zo veel mogelijk relevante informatie meestuurt. (de streepjescode van het product, je kaartnummer van je Gall & Gall klantenkaart of ordernummer van je bestelling)
Facebook
facebook.com/Gall
Maandag tm zaterdag
8:00 tot 17:00 uur
Twitter
twitter.com/Gall
Maandag tm zaterdag
8:00 tot 17:00 uur
Telefoon
088-6594200
Vanwege drukte door COVID-19 is de wachttijd langer dan je gewend bent, alvast dank voor uw begrip.
Maandag tm vrijdag
10:00 tot 16:00 uur
Persvragen
Voor persvragen bel je naar 088-6592020.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Gall & Gall B.V.
KvK-nummer: 34074187
Btw-identificatienummer: NL003183592B01
Vestigingsadres
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam