- Home
- Meest gestelde vragen over bestellen
Vragen over bestellen
Bestellen
Om een bestelling te plaatsen kan je onderstaande stappen volgen;
- Zoek jouw favoriete artikel door deze in de zoekbalk in te voeren of te navigeren door het assortiment.
- Klik op het product van jouw keuze. Vervolgens vind je de productinformatie.
- Om het artikel in de winkelwagen te plaatsen, klik je op 'artikel+', 'pack+' of 'doos+'. Wil je een product verwijderen? Klik op het winkelwagentje en dan op 'verwijder x' bij het artikel.
- Ga naar de winkelwagen door rechts bovenaan op het icoontje te klikken of na het toevoegen van een artikel op 'naar winkelwagen' te klikken.
- Heb je alle artikelen in de winkelwagen en heb je eventuele kortingscodes ingevoerd dan klik je op 'verder met bestellen'.
- Vul je e-mailadres in om in te loggen of als gast af te rekenen.
- Geef aan of je de bestelling in de winkel of op een huisadres wil laten leveren en wanneer.
- Klik op 'doorgaan' om naar de betaalpagina te gaan. Heb je een digitale cadeaukaart van Gall & Gall dan kan je deze hier eerst verzilveren en een eventueel restbedrag op een andere manier voldoen.
Als je ook een Premium kaart wil bestellen dan kan je dat in de winkelmand doen door op de button 'Voeg toe' te klikken. Of ga naar de pagina van de Premium kaart.
Met de Premium kaart krijg je altijd 10% korting op wijn, mouserende wijn, whisky en alcoholvrij in winkels en webshop, met uitzondering van de aanbiedingen.
Het is niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren nadat deze is bevestigd (ontvangst bestelbevestiging via email). In uitzonderlijke gevallen kan annuleren nog wel door op de dag voor levering contact op te nemen met de Gall & Gall klantenservice.
Wanneer je een coupon hebt, kan je de code hiervan invoeren onder het kopje 'Kortingscode?' in de winkelmand. Let erop dat wanneer het om een (gratis) artikel gaat dat je het artikel zelf ook toevoegt aan jouw bestelling.
Controleer of je bent ingelogd in jouw account, of de Premiumkaart is gekoppeld aan jouw account en of deze nog geldig is. Is dit het geval, dan zou je de korting terug moeten zien in de winkelmand. Houd er rekening mee dat je geen Premium korting krijgt op artikelen die al in de aanbieding zijn en de Wereldse Wijnen.
Je kan via onze website zelf een zakelijke bestelling plaatsen, meer informatie kan je terugvinden op www.gall.nl/zakelijk/
De drempel om gratis bezorging te krijgen op je bestelling is verhoogd van 50 naar 55 euro. De reden voor deze wijziging is de stijgende kosten waar we mee te maken hebben. Door het verhogen van deze verzenddrempel kunnen we nu en in de toekomst je bestelling thuis blijven bezorgen, met de beste service zoals je gewend bent.
In de winkelmand kan je ervoor kiezen om het product in te laten pakken. Per product zie je welke mogelijkheden er zijn met de bijbehorende kosten.
Helaas is dit niet mogelijk, de bestelling kan maar op één adres geleverd worden.