- Home
- Meest gestelde vragen over Mijn Gall & Gall app
Vragen over Mijn Gall & Gall app
Top 5 vragen over de Mijn Gall & Gall app
Dit zijn de voordelen van de app:
- Altijd je klantenkaart op zak. Scan je Mijn Gall en Gall klantenkaart in de winkel en geniet gelijk van je voordeel.
- Eenvoudig kunnen bestellen met de app.
- In de toekomst voegen we nog meer functionaliteiten toe aan de Mijn Gall & Gall app.
Download 'm meteen in de Apple App store (iOS) of via de Google Play Store (Android).
Je kunt de Mijn Gall & Gall app downloaden in de Apple App store (iOS) of via de Google Play Store (Android).
Nee, je kan de Mijn Gall & Gall app ook gebruiken zonder account. Wanneer je een order wil plaatsen is het wel nodig om in te loggen met een geldig account. Als je nog geen Mijn Gall & Gall account hebt, dan kan je deze aanmaken op Gall.nl of in de Mijn Gall & Gall app.
- Stap 1: Klik in de onderste balk op het poppetje rechtsonder
- Stap 2: Klik op de grijze knop bovenaan 'account aanmaken'
- Stap 3: Vul je gegevens in
- Stap 4: Klik op 'Profiel aanmaken'
- Stap 5: Vergeet niet jouw account te activeren door op de link in de e-mail te klikken, die je ontvangt na het aanmaken van jouw profiel
Op dit moment ondersteunt onze app iDeal & Credit Card betalingen.
Downloaden van de Mijn Gall & Gall app
Probeer het later opnieuw en controleer of je de laatste versie van je besturingssysteem hebt en of je internet verbinding goed is
Jazeker, je hoeft niets voor de app te betalen.
Je kunt de Mijn Gall & Gall app downloaden in de Apple App store (iOS) of via de Google Play Store (Android).
Je kan checken of je de app moet updaten in de Apple App store (iOS) of via de Google Play Store (Android).
Ja, dat kan. Weet wel dat we alleen bestellingen in Nederland bezorgen.
Inloggen in de Mijn Gall & Gall app
Je kunt in de app inloggen met dezelfde gegevens die je gebruikt op www.gall.nl. Als dit niet lukt, controleer dan eerst of het wel lukt op onze website. Lukt het daar wel, controleer dan of jij de app nog kan updaten in de App- of Play store. Blijft het probleem bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice of bestel op gall.nl.
Als je de app opent, klik je in de onderste balk op het 'poppetje' icoon rechts onderin. Jouw account pagina wordt nu geopend, als je naar beneden scrollt zie je ‘uitloggen’staan, klik hierop om uit te loggen.
Nee, je kan de Mijn Gall & Gall app ook gebruiken zonder account. Wanneer je een order wil plaatsen is het wel nodig om in te loggen met een geldig account. Als je nog geen Mijn Gall & Gall account hebt, dan kan je deze aanmaken op Gall.nl of in de Mijn Gall & Gall app.
- Stap 1: Klik in de onderste balk op het poppetje rechtsonder
- Stap 2: Klik op de grijze knop bovenaan 'account aanmaken'
- Stap 3: Vul je gegevens in
- Stap 4: Klik op 'Profiel aanmaken'
- Stap 5: Vergeet niet jouw account te activeren door op de link in de e-mail te klikken, die je ontvangt na het aanmaken van jouw profiel
Gegevens in de Mijn Gall & Gall app
In de Mijn Gall & Gall app kun jij je persoonsgegevens wijzigen:
- Stap 1: Klik in de onderste balk op het poppetje rechtsonder
- Stap 2: Ga dan naar 'Mijn gegevens'
- Stap 3: Klik op 'Persoonlijke gegevens
- Stap 4: Hier kun je jouw persoonsgegevens, woonadres, e-mailadres en wachtwoord wijzigen door op het potloodje te klikken
- Stap 5: Vergeet niet op 'opslaan' te klikken
Op de beginpagina zie je naast de zoekbalk een icoon van een pasje staan. Als je bent ingelogd en hierop klikt opent jouw klantenkaart, deze kan je laten scannen in de winkel. Als je niet bent ingelogd kan je dat hier meteen doen.
Als je bent ingelogd in de app kun je het Mijn Gall & Gall kaartnummer ook vinden bij Mijn gegevens onder het kopje Klantenkaart.
Je kan zelf je nieuwsbrief voorkeuren aanpassen in de app.
- Klik in de onderste balk op jouw icoontje (het poppetje rechts) om naar jouw account te gaan
- Open ‘Mijn Gegevens’
- Klik op ‘Voorkeuren’
- Bij ‘Nieuwsbrieven’ kan je je aan/afmelden door op het schuifje te drukken
- Wil je andere voorkeuren wijzigen dan kun je dit doen in jouw account op gall.nl onder het kopje ‘Mijn Gegevens’
Wat vervelend. Je kan de Mijn Gall & Gall app op een andere telefoon downloaden en inloggen met het eerder door jou opgegeven e-mailadres en wachtwoord.
Verander voor de zekerheid ook direct je wachtwoord op gall.nl om te voorkomen dat anderen toegang hebben tot jouw account.
Dit is op dit moment nog niet beschikbaar in de app. Op gall.nl kun je jouw 'favorieten' wel terugvinden bij je Mijn Gall & Gall account.
Wat zit er in de Mijn Gall & Gall app?
Nee dat is nog niet mogelijk in de app. Op gall.nl en onze winkels is dit wel mogelijk.
Nee, je kan wel een bestelling plaatsen, maar om je bestelling te kunnen volgen moet je de Track & Trace link van de bezorgdienst openen die je krijgt per e-mail na het plaatsen van een bestelling.
Nee, op dit moment zit er nog geen chatfunctie in de Mijn Gall & Gall app. Je kunt wel via gall.nl chatten met de klantenservice binnen de openingstijden.
Als je jouw Air Miles account gekoppeld hebt aan de Mijn Gall & Gall account, spaar je automatisch Air Miles.
Nee, Air Miles inwisselen is nog niet mogelijk in de Mijn Gall & Gall app. In de winkel en op gall.nl is dit wel mogelijk.
Nee dat is nog niet mogelijk in de app. Op gall.nl en onze winkels is dit wel mogelijk.
Nee, dat is nog niet mogelijk in de app. Op gall.nl en onze winkels is dit wel mogelijk. Als Premium member krijg je in de app wel de voordelen zoals je die gewend bent!
Het is nog niet mogelijk om in de Mijn Gall & Gall app kortings- of couponcodes in te voeren. Je kunt deze codes wel gebruiken op op gall.nl of in de winkel.
Het is nog niet mogelijk om in de Mijn Gall & Gall app een cadeauverpakking of wenskaart toe te voegen. Dit kan wel op gall.nl of in de winkel.
Feedback over de Mijn Gall & Gall kun je via de app doorgeven.
- Stap 1: Klik in de onderste balk op het poppetje rechtsonder
- Stap 2: Klik op 'app feedback'
- Stap 3: Klik op een 'smiley' naar keuze en vul vervolgens je feedback in
- Stap 3: Verzend je feedback
Techniek van de Mijn Gall & Gall app
Ga naar de App- of Playstore en controleer of je de nieuwste versie van de app gebruikt. Je kunt ook nog kijken of je de meest recente versie van iOS of Android hebt.
Als de app blijft hangen, sluit hem dan af en start hem nog een keer op. Start hij helemaal niet op, dan kan dat aan je verbinding liggen. Werkt het ook op een ander netwerk niet, dan is de app verwijderen en opnieuw installeren waarschijnlijk de enige manier om je probleem op te lossen. Je weet dan ook meteen dat je de laatste versie van de app op je telefoon hebt. Blijft het probleem bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice of bbestel op gall.nl.
De Mijn Gall & Gall app is geschikt voor iOS 12.4 en hoger (iPhone 5s of hoger) en Android 5.0 en hoger. De app is niet geschikt voor Windows Mobile of andere mobiele platformen.