- Home
- Klantenservice
Klantenservice Gall & Gall
Meest gestelde vragen
Het puntensaldo is zichtbaar in Mijn Account op gall.nl, onder het kopje ‘Mijn Gall & Gall Store’. Ook is het saldo zichtbaar op de kassabon, wanneer je iets hebt gekocht. Je zult ook zo nu en dan een e-mail van ons ontvangen, met daarin een overzicht van jouw puntensaldo.
Je kunt het saldo hier controleren. Vul hier je kaartnummer en beveiligingscode in.
Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.
Wij vragen je bij het retourneren van een bestelling rekening te houden met het volgende:
- Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen om de producten te retourneren
- Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dan mogen de producten niet geopend of beschadigd zijn. Je bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%
- Gebruik (indien mogelijk) de originele verpakking en stevige verzenddoos voor jouw retourzending
- Bewaar het verzendbewijs goed dat je op het postkantoor ontvangt
- Gall & Gall vergoedt de kosten van de retourzending
- Vooralsnog kun je geen artikelen in een Gall & Gall winkel retourneren of ruilen
- LET OP: voor een snelle afwikkeling van je retour vragen wij je het ingevulde formulier(retourbevestiging) toe te voegen aan je retour pakket
- Klik hier voor de uitgebreide retourvoorwaarden
Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:
Gall & Gall DC webshop retouren
Antwoordnummer 14000
2645 ZZ Delfgauw
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Het kan zijn dat je bestelling is verzonden met meerdere pakketten of dat er iets mis is gegaan. Controleer je mail op een bericht van de klantenservice. Daarnaast kan je in je Track & Trace meer informatie terugvinden.
Via Dynalogic
Klik op de Track & Trace link die je via de mail hebt ontvangen. Op de pagina klik je op het tabblad 'Overige pakketten' om de status van de andere pakketten te zien.
Via Postnl
Klik op de link die je via de mail hebt ontvangen. Op de Track & Trace pagina zie je onderaan dan meerdere pakketcodes welke je aan kan klikken.
Via gall.nl kun je jouw Air Miles kaart koppelen aan jouw Mijn Gall & Gall account.
Volg deze stappen om de accounts aan elkaar te koppelen:
- Log in op gall.nl en ga naar 'Mijn Account'.
- Klik op ‘Air Miles koppelen’: je wordt doorverwezen naar de website van Air Miles.
- Log hier éénmalig in met je Air Miles-account en vul de code in die je per e-mail hebt ontvangen.
- Je wordt automatisch doorverwezen naar gall.nl en ziet ‘Je bent er klaar voor’ staan. Hierna staat ook je Air Miles kaartnummer bij jouw profiel gegevens. De koppeling is geslaagd!
Je kan jouw Air Miles kaart aan meerdere accounts koppelen, zo kun je samen sparen.
Je kan bij de betaalmethode kiezen voor de optie 'cadeaukaart'. Vervolgens voer je het nummer in dat bij de barcode op de cadeaukaart staat en de krascode. De krascode vind je op de plastic cadeaukaart boven de barcode onder de zilveren kraslaag, op de digitale cadeaukaart vind je deze onder de barcode. Als er na de verwerking van de cadeaukaart een restbedrag overblijft word je teruggestuurd naar de betaalpagina om een nieuwe betaalmethode te kiezen.
Maak je niet het hele bedrag van de cadeaukaart op, dan blijft dit staan om op een ander moment te verzilveren.
Let op: als de bestelling niet afgerond wordt dan is het saldo gereserveerd, na maximaal 48 uur wordt dit gecorrigeerd.