- Home
- Service
Service
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij neem contact op met onze klantenservice.
MEEST GESTELDE VRAGEN
Als je een account op Gall.nl hebt kun je eenvoudig je adres wijzigen door in te loggen via 'Mijn account'en vervolgens via 'Adresboek' je postadres aan te passen.
Wanneer je geen account hebt, kun je deze gemakkelijk aanmaken. Klik dan hier.
Je pakket kan bezorgd worden door Dynalogic of Postnl.
Via Dynalogic
Indien je de levering maximaal 7 dagen later dan de oorspronkelijke datum wilt ontvangen, kun je dit zelf regelen. Ga naar My Dynalogic. Log in met je pakketnummer en postcode en kies een nieuwe afleverdag. Op het moment dat je de verzendbevestiging van Dynalogic ontvangt, kun je hierin ook de link aanklikken om de afleverdag te wijzigen. Dit kan tot uiterlijk 1 dag vóór de oorspronkelijke leverdag.
Via Postnl
Wanneer je pakket via Postnl wordt bezorgd kun je de dag voor levering tot 22.00 uur in bepaalde gevallen je bezorgmoment wijzigen. Kijk hiervoor op Postnl of in de Postnl app.
Via Reviva
In veel gevallen is het mogelijk je bezorgafspraak te wijzigen. Kijk hiervoor op mijnafspraak voor alle mogelijkheden bij jouw bestelling.
Gall & Gall Premium is een digitaal product. Je ontvangt het nummer via de e-mail ongeveer 10 minuten na je bestelling. Je kunt je kaartnummer terugvinden via mijn account op gall.nl. Ook zetten we je kaartnummer onder elke e-mail die je van ons ontvangt.
Wanneer je je order hebt geplaatst, kun je het e-kookboek direct downloaden vanaf de bedankpagina. Ben je dit vergeten, geen probleem! In je bevestigingsmail staat ook een link waarmee je het e-kookboek kunt downloaden.
Als je lid bent van AH Premium kun je met 5 euro korting Gall & Gall Premium voor 1 jaar aanschaffen.
Je bestelt via AH Premium een voucher, waarmee je korting ontvangt op Gall & Gall Premium. Na het bestellen van de voucher ontvang je een link met unieke code die je kunt verzilveren voor 5 euro korting op Gall & Gall Premium in onze webshop.
Uitgebreide uitleg hierover vind je hier.
Je dient eerst in te loggen in je account om je klantenkaart te koppelen.
Heb je nog geen online account, dan kun je deze aanmaken via Mijn account.
Hoe koppel ik mijn kaart?
In je account heb je de mogelijkheid om via het tabje klantenkaart, je kaart te koppelen. Vul hier je 13 cijferige kaartnummer in en druk op opslaan. Vanaf dat moment kun je met korting bestellen!
Om Gall & Gall Premium te kunnen gebruiken in de webshop en van je Premium Deals te profiteren, volg je de volgende stappen:
- Maak een webshop-account aan door naar 'Mijn account' te gaan, bovenaan in de webshop.
- Bevestig je account door op de link in de activatie e-mail te klikken
- Ga naar 'Mijn account' en log in
- Klik links op 'Club & Premium' en vul jouw 13-cijferige kaartnummer in (deze vind op je kaart of onder aan een van onze e-mails)
Let op: zorg dat je het kaartnummer exact overneemt, zonder spaties en/of punten. Als je bent ingelogd, wordt de korting automatisch verrekend in de winkelmand.
ALGEMEEN
Lees hier de algemene voorwaarden en hier het privacy beleid. Je kunt de verwijzingen (links) naar deze pagina's ook helemaal onder aan deze pagina vinden in de footer van de website.
Bij Koninklijke Ahold Delhaize N.V. ("Ahold Delhaize") hechten wij groot belang aan het onderhouden van de beveiliging van onze systemen en gegevens. Wij zijn van mening dat een goede beveiliging cruciaal is voor het vertrouwen van de klanten, leveranciers en werknemers. Wij streven er dan ook naar onze beveiliging continu te verbeteren en waarderen jouw hulp in dat opzicht. Bekijk onze beveiligingspagina voor meer informatie en/of als je een kwetsbaarheid wilt melden.
Dit kan zeker. Ga naar Gall & Gall zakelijk voor meer informatie over het zakelijk bestellen bij Gall & Gall.
Als je een webaccount hebt kun je eenvoudig je postadres wijzigen door in te loggen via 'Mijn account' en vervolgens via 'Adresboek' je postadres aan te passen.
Wanneer je geen webaccount hebt kun je het adres wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Helaas is het nog niet mogelijk om Air Miles te sparen of te verzilveren via de Gall & Gall webshop.
In de winkel kun je wel Air Miles inleveren op speciaal geselecteerde aanbiedingen.
Alle informatie en contactgegevens zijn terug te vinden op onze speciale klantenservice pagina.
De adressen van de winkels zijn altijd actueel. De openingstijden zijn ook actueel, alleen kunnen deze bij speciale dagen afwijkend zijn. Neem bij twijfel contact op met de betreffende winkel.
Ja, dat kan. Mits het twee dagen voor de geplande leverdag is. Bij minder dan twee dagen voor de leverdag is het helaas niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Ook mag de bestelling aan de deur geweigerd worden.
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de Gall & Gall klantenservice en geef het ordernummer door. Het ordernummer vind je op de bestelbevestiging die je via de mail hebt ontvangen, of in jouw webshop-account. Bij annuleren brengen we geen kosten in rekening.
Let op: een bestelling kan geannuleerd worden tot 14.00 uur, twee werkdagen voor de geplande leverdag (je hebt tijdens het bestellen deze dag geselecteerd). Tot dit moment kunnen we de bestelling nog uit het proces halen.
Voorbeeld: wordt je bestelling geleverd op donderdag? Dan kun je tot dinsdagmiddag 14.00 uur annuleren. Wordt je bestelling dinsdag bezorgd? Dan kun je de bestelling tot vrijdagmiddag 14.00 uur annuleren.
Let op: er zijn een aantal valse mails in omloop die niet van Gall & Gall afkomstig zijn!
Doe niet mee aan de winacties 'Vier de feestdagen met Gall & Gall en win een waardebon van Gall & Gall t.w.v. 350 euro!’ of 'Kerstfolder Gall & Gall en kadokaart t.w.v. € 350!' of ‘Win een Gall & Gall cadeaukaart van 350 euro’. Dit bericht op mobiel (Whatsapp) of e-mail komt niet bij Gall & Gall vandaan. Dit is spam. Er zijn regelmatig winacties in omloop die niet afkomstig zijn van Gall & Gall. Veelal wordt hierin een waardebon aangeboden van Gall & Gall ter waarde van €100, €250, €350 of €500. In deze zogenaamde 'phishing-acties' wordt onze naam en/of ons logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen. Doe hier niet aan mee, het gaat om oplichterij. Wanneer je op een link klikt, kan er mogelijk een virus op je computer/tablet/telefoon worden geïnstalleerd.
Via onderstaande mogelijkheden kun je geconfronteerd worden met dergelijke 'winacties':
- internet (via reclame in gratis games en/of apps, of via banners op bijvoorbeeld Facebook)
- SMS (Gall & Gall gebruikt geen SMS-berichten voor winacties)
- Whatsapp (Gall & Gall gebruikt geen WhatsApp voor winacties)
Officiële winacties en e-mails van Gall & Gall kun je altijd herkennen aan de afzender met het mailadres nieuwsbrief@nieuwsbrief.gall.
Op verschillende manieren:
- Leeftijdscheck bij binnenkomst op de website (= agecheck)
- Leeftijdscheck bij het aanmaken van een website account
- Als je een bestelling plaatst, is het verplicht om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden
- Als je een bestelling plaatst, bevestig je dat je 18 jaar of ouder bent (en dat de ontvanger ook 18 jaar of ouder is).
- Bij het leveren van de bestelling; controle door de pakketbezorger
In de winkel vraagt de winkelmanager aan elke klant onder 25 jaar een legitimatie.
Leuk dat je geinteresseerd bent in een samenwerking met Gall & Gall! Je kunt jouw voorstel e-mailen naar proost@gall.nl. We beoordelen alle verzoeken aandachtig en koppelen zo snel mogelijk terug of we interesse hebben, of niet.
Ja, de bezorger kan bij twijfel (jonger dan 25 jaar) vragen om legitimatie om de leeftijd de verifiëren. Is de ontvanger jonger dan 18 jaar, dan wordt het pakket niet afgegeven.
Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.
DOWNLOAD HET RETOURFORMULIER
Wij vragen je bij het retourneren van een bestelling rekening te houden met het volgende:
- Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.
- Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dan mogen de producten niet geopend of beschadigd zijn. Je bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%
- Gebruik (indien mogelijk) de originele verpakking en stevige verzenddoos voor jouw retourzending
- Bewaar het verzendbewijs goed dat je op het postkantoor ontvangt
- Gall & Gall vergoedt de kosten van de retourzending
- Vooralsnog kun je geen artikelen in een Gall & Gall winkel retourneren of ruilen
- LET OP: voor een snelle afwikkeling van je retour vragen wij je het ingevulde formulier(retourbevestiging) toe te voegen aan je retour pakket
- Klik hier voor de uitgebreide retourvoorwaarden
Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:
Gall & Gall DC webshop retouren
Antwoordnummer 14000,
2645 ZZ Delfgauw
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Heb je betaald via Klarna? Dan ontvang je in je digitale Klarna account een aangepaste factuur. Je kunt altijd op www.klarna.nl inloggen met je geboortedatum en de betaalomschrijving. Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen wordt automatisch gecrediteerd.
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Op de website staat een winkelzoeker. Hier kun je de winkels bij jou in de buurt vinden en de bijbehorende adres- en contactgegevens. Ook vind je hier de openingstijden. Let wel op het onderscheid tussen de Gall & Gall Gemak winkels en de reguliere winkels. De openingstijden van de winkels zijn algemene openingstijden. Neem bij twijfel contact op met de winkel.
De Gemak winkels zijn de kleinere Gall & Gall winkels die je kunt vinden in sommige Albert Heijn winkels. Bij Gemak winkels wordt geen wijn of bier verkocht en is er een selectie van het gedistilleerd assortiment aanwezig. De Gall & Gall cadeaukaart kan (nog) niet gebruikt worden in Gemak winkels. En je kunt geen webshop bestellingen ophalen in de Gemak winkels.
Als je wilt werken bij Gall & Gall, kun je kijken bij onze vacatures.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Onze Klantenservice zorgt ervoor dat jouw vragen, opmerkingen en/of klachten zo goed mogelijk worden afgehandeld. In ieder geval krijg je van onze Klantenservice binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
ASSORTIMENT
Niet iedere winkel kan het complete Gall & Gall assortiment aanbieden, bijvoorbeeld omdat een winkelpand kleiner is. Dan past het complete aanbod niet in de schappen. Daarom kan het zijn dat sommige producten die in de webshop verkrijgbaar zijn, niet te koop zijn in jouw Gall & Gall winkel. Op de website staat het meest complete aanbod wat Gall & Gall te bieden heeft (met uitzondering van pils en bepaalde cadeau-artikelen die te breekbaar zijn om te verzenden).
Bij Gall & Gall doen we er alles aan om te zorgen dat de prijs- en productinformatie van de producten die we verkopen zo accuraat mogelijk zijn. Echter, omdat producten regelmatig worden verbeterd, kan productinformatie zoals ingrediënten, voedingswaarden, dieet of allergie-informatie geregeld veranderen. We raden je daarom aan om altijd eerst de verpakking te lezen alvorens het product te nuttigen. Zijn er vragen of opmerkingen dan kan altijd contact opgenomen worden met onze klantenservice.
In de winkelmand kun je ervoor kiezen om het product in te laten pakken. Dit kun je aangeven in de winkelmand door bij het product op 'inpakken' te klikken. Je kunt meerdere producten als cadeau laten verpakken. De producten worden verpakt in Gall & Gall inpakpapier, (+€0,50) een zwarte doos (+€1,-) of wijnkist(+€2,-) . Je kunt alleen kiezen voor een cadeauverpakking wanneer je een losse fles bestelt.
Zie onze pagina voor meer informatie over onze cadeauverpakkingen.
BESTELLEN
Om een bestelling te plaatsen volg je de onderstaande stappen:
1. In de grijze menubalk bovenaan de pagina kun je de categorie van je keuze selecteren.
2. In het rechtermenu kun je filteren binnen de gehele selectie producten. Bijvoorbeeld op 'rode wijn' of 'malt whisky'.
3. Klik op het product van je keuze. Vervolgens vind je de productinformatie.
4. Wil je een product in jouw winkelmand plaatsen? Klik dan op 'Fles +', of 'Doos +' (een doos bestaat uit 6 flessen)
5. Om te betalen klik je op de winkelmand rechts bovenaan of op de button 'Ga naar winkelmand'.
6. Doorloop vervolgens de 4 stappen in de winkelmand: Winkelmand, Bestellen, Betalen en Bevestiging.
7. Voor het bestellen van de klantenkaart klik je op de button 'Voeg toe' in stap 1 van de winkelmand of klik je hier voor de klantenkaart. Met de Klantenkaart krijg je altijd 10% korting op wijn, mouserende wijnen & whisky in winkels en webshop, met uitzondering van de aanbiedingen.
Als alle stappen succesvol zijn doorlopen en de betaling is gelukt, krijg je vanzelf een e-mail met de orderbevestiging. Daarna volgt een e-mail dat je bestelling is overgedragen aan onze logistiek dienstverlener Dynalogic of Postnl. Op de dag van bezorging krijg je nog een e-mail en een sms met een tijdsindicatie van de levering van je bestelling.
Nee, Gall & Gall bezorgt vooralsnog alleen in Nederland.
Op de dag van levering is de order al onderweg en kun je het aflevermoment niet meer wijzigen.
Ben je eerder, dan kun je mogelijk je levering nog wijzigen. Kijk op de bestelbevestiging of je pakket wordt bezorgd door Dynalogic of Postnl.
Via Dynalogic
Je kunt tot 1 dag vóór levering tot 21:00 uur je aflevermoment wijzigen. Je kunt dit het makkelijkste zelf doen via de Track en Trace link in de e-mailbevestiging van Dynalogic, online via My Dynalogic, of door contact op te nemen met Dynalogic via 0900-39 62 564 (€0,45 per minuut, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.) Je kunt ook bellen met onze klantenservice via: 088-6594200 (gratis bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur). Je ontvangt dan een nieuwe e-mail met het tijdvak waarbinnen jouw bestelling wordt geleverd.
Via Postnl
In sommige gevallen kun je via Postnl je bezorging tot 22.00 uur op de dag voor je levering nog wijzigen. Hiervoor kun je kijken op Postnl track & trace of hiervoor kijken in de Postnl app. Hierin staat wanneer het pakket aan huis wordt bezorgd en kun je dit in bepaalde gevallen ook zelf wijzigen. Heb je een andere vraag, neem dan contact op met de klantenservice van Postnl op: 088-22 55 555. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur en zaterdag van 9:00 tot 16:00 uur.
Via Reviva
In veel gevallen is het mogelijk je bezorgafspraak te wijzigen. Kijk hiervoor op mijnafspraak voor alle mogelijkheden bij jouw bestelling. Heb je een andere vraag over de bezorging van Reviva, dan kun je jouw vraag raadplegen op https://reviva.nl/faq/of een mail sturen naar Klantenservice@reviva.nl.
Ja, de prijzen zijn hetzelfde.
Je pakket wordt bezorgd door Dynalogic, Postnl of Reviva.
Via Dynalogic
Je kunt kijken waar je pakket is via: My Dynalogic. Als je een vraag hebt met betrekking tot de bezorging van een webshop bestelling, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je vertellen waar je pakket is en hoe laat het bezorgd wordt. Bereikbaar op tel: 088-6594200 van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
Via Postnl
Als je een vraag hebt over de bezorging van je pakket via Postnl, kun je kijken op Postnl track & trace of dit zien via de Postnl app. Hierin staat wanneer het pakket aan huis wordt bezorgd en kun je dit in bepaalde gevallen ook zelf wijzigen. Heb je een andere vraag, neem dan contact op met de klantenservice van Postnl op: 088-22 55 555. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00-19.00 uur en zaterdag van 9.00-16.00 uur.
Via Reviva
Wil je meer informatie over je bestelling. Kijk hiervoor op mijnafspraak voor alle mogelijkheden bij jouw bestelling. Heb je een andere vraag over de bezorging van Reviva, dan kun je jouw vraag raadplegen op https://reviva.nl/faq/of een mail sturen naar Klantenservice@reviva.nl.
Niet iedere winkel kan het complete Gall & Gall assortiment aanbieden, bijvoorbeeld omdat een winkelpand kleiner is. Dan past het complete aanbod niet in de schappen. Daarom kan het zijn dat sommige producten die in de webshop verkrijgbaar zijn, niet te koop zijn in jouw Gall & Gall winkel. Op de website staat het meest complete aanbod wat Gall & Gall te bieden heeft (met uitzondering van pils en bepaalde cadeau-artikelen die te breekbaar zijn om te verzenden).
Je hebt als consument het recht de bestelling te ontbinden binnen 30 werkdagen nadat de bestelling bij jou is bezorgd of nadat je deze hebt afgehaald. Voor terugname en ontbinding kun je contact opnemen met onze klantenservice (088-6594200). Zij bespreken met jou de vervolgstappen de wijze waarop de producten worden geretourneerd. Aan de retourname zijn mogelijk kosten verbonden.
Als je gebruik wilt maken van je recht op ontbinding kun je gebruik maken van het ontbindingsformulier, dat je hier kunt vinden. In plaats daarvan kun je ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Je dient het ontbindingsformulier volledig in te vullen en met de producten die je retourneert mee te sturen / aan de bezorger af te geven op het moment van retourname. Wij vragen je om een kopie te maken van het retourformulier en te bewaren voor de eigen administratie.
Het door jouw betaalde bedrag voor de geretourneerde producten wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, op jouw rekening bijgeschreven (tenzij we met jou zijn overeengekomen om op een ander moment te betalen of het te retourneren bedrag te verrekenen). Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je krijgt direct na het plaatsen van een webshop bestelling een digitale orderbevestiging. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan jouw spam e-mail box en het door jou opgegeven e-mailadres.
Dit kan zeker. Ga naar Gall & Gall zakelijk voor meer informatie over het zakelijk bestellen bij Gall & Gall.
Wij verkopen al sinds 1884 drank en zijn op dat gebied de allergrootste specialist van Nederland. Maar uiteindelijk zijn we ook gewoon hobbyisten. Als allergrootste drankenspecialist hebben we enorme keuze. Daarbovenop hebben we ook inkoopvoordeel waar jij van profiteert! Bij zoveel keuze is het moeilijk kiezen, dus helpen we graag met het juiste advies, want je wil natuurlijk zeker weten dat je de juiste drank in huis haalt.
Prijswinnende wijnen voor de beste prijs
Wist je dat Gall & Gall veruit het grootste prijswinnende assortiment van Nederland heeft? En nog mooier: deze zijn vaak ook nog eens extra voordelig. Gall & Gall is namelijk de allergrootste wijnspecialist van Nederland en heeft daardoor simpelweg inkoopvoordeel. En daar profiteren onze klanten weer van.
Wij streven ernaar, wanneer voor 22.00 uur besteld, jouw bestelling de eerstvolgende dag te bezorgen.
In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat je bestelling helaas later geleverd wordt. Van alle pakketten wordt 95% op tijd bezorgd, maar helaas is ca. 5% van de pakketten vertraagd. Reden hiervoor is bijvoorbeeld dat de bezorger in de file heeft gestaan en het pakket niet meer op tijd bij jou kan afleveren.
Wanneer jouw pakket niet op tijd bezorgd is, kun je contact opnemen met degene die je pakket levert. Dit kun je vinden in je bestelbevestiging.
Via Dynalogic:
Op My Dynalogic kijken waar jouw pakket zich bevindt. Of je kunt bellen met Dynalogic via 0900-39 62 564 (€0,45 per minuut). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Via Postnl:
Op Postnl track & trace kun je zien waar je pakket is of dit zien via de Postnl app. In sommige gevallen kun je dit ook zelf wijzigen. Heb je een andere vraag, neem dan contact op met de klantenservice van Postnl op: 088-22 55 555. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00-19.00 uur en zaterdag van 9.00-16.00 uur.
Of neem contact op met onze klantenservice.
Via Reviva
Op mijnafspraak kun je alles zien over je bestelling en alle mogelijkheden rondom de bezorgdag en tijd. Heb je een andere vraag over de bezorging van Reviva, dan kun je jouw vraag raadplegen op https://reviva.nl/faq/ of een mail sturen naar Klantenservice@reviva.nl.
Het is wel mogelijk om producten waarop statiegeld zit bij ons in te leveren. Maar het is voor de klant handiger om deze producten in te leveren bij een supermarkt. Wanneer u een product op gall.nl of in de winkel heeft gekocht, kunt u uw lege flessen inleveren bij een supermarkt. Het maakt niet uit of de flessen daar wel of niet zijn aangekocht.
Wanneer je je bestelling hebt ontvangen, maar erin zitten de verkeerde producten, is er iets mis gegaan met het pakketlabel. Neem contact op het onze klantenservice en geef het volgende door:
- jouw ordernummer
- het ordernummer van de verkeerde producten (er zit een pakbon op de doos geplakt)
Wij streven ernaar, wanneer voor 22:00 besteld, jouw bestelling de eerstvolgende dag te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat je bestelling helaas later geleverd wordt. Onze verzendpartij levert 95% van de pakketten op tijd, maar helaas is 5% van de pakketten vertraagd. Reden hiervoor is bijvoorbeeld dat de bezorger in de file heeft gestaan en het pakket niet meer op tijd bij jou kan afleveren.
Je pakket kan bezorgd worden door Dynalogic, Postnl of Reviva. Klik op de link om te zien waar je bestelling is.
Je kunt ook contact op nemen met de Gall & Gall klantenservice. Of met Dynalogic bellen via 0900-39 62 564 (€0,45 per minuut). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of met de klantenservice van Postnl op: 088-22 55 555. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00-19.00 uur en zaterdag van 9.00-16.00 uur.
BETALEN WEBSHOP
Er zijn 4 betaalmethoden waaruit je kunt kiezen:
-
Bankbetaling via IDEAL (gratis)
-
Betalen met de Gall & Gall cadeaukaart
-
Achteraf betalen (Klarna) (+ €1,95)
-
Betalen met creditcard met VISA of Master Card
Uiteraard, Gall & Gall werkt alleen samen met betrouwbare partijen (en veilige techniek) om dit goed te regelen. Betalen is daarom 100% veilig.
BEZORGEN
We hebben de volgende bezorgopties:
Bezorgen (thuis of op een ander adres)
Bij Gall & Gall heb je altijd de keuze om je bestelling thuis te laten bezorgen. Dit is boven de €50 gratis. Als je vóór 22.00 uur bestelt, heb je je aankoop de volgende dag al in huis. Ben je niet thuis? In dat geval komt de bezorger de volgende dag nog eens langs of het pakket wordt afgegeven op een PostNL afhaalpunt.
Ophalen in de winkel
Wil je jouw bestelling ophalen in een winkel bij jou in de buurt? Dat kan ook. Geef in het winkelmandje aan op welke locatie je jouw bestelling wilt ophalen. Let op: de bestelling wordt in het distributiecentrum ingepakt en naar de winkel verzonden. Dus je krijgt een track & trace code wanneer je bestelling wordt afgeleverd bij de winkel.
Nee, op dit moment bezorgt Gall & Gall niet in het buitenland.
Woon je in België? Kijk hier voor de mogelijkheden.
Je pakket kan bezorgd worden door Dynalogic of Postnl.
Via Dynalogic
Indien je de levering maximaal 7 dagen later dan de oorspronkelijke datum wilt ontvangen, kun je dit zelf regelen. Ga naar My Dynalogic. Log in met je pakketnummer en postcode en kies een nieuwe afleverdag. Op het moment dat je de verzendbevestiging van Dynalogic ontvangt, kun je hierin ook de link aanklikken om de afleverdag te wijzigen. Dit kan tot uiterlijk 1 dag vóór de oorspronkelijke leverdag.
Via Postnl
Wanneer je pakket via Postnl wordt bezorgd kun je de dag voor levering tot 22.00 uur in bepaalde gevallen je bezorgmoment wijzigen. Kijk hiervoor op Postnl of in de Postnl app.
Via Reviva
In veel gevallen is het mogelijk je bezorgafspraak te wijzigen. Kijk hiervoor op mijnafspraak voor alle mogelijkheden bij jouw bestelling. Heb je een andere vraag over de bezorging van Reviva, dan kun je jouw vraag raadplegen op https://reviva.nl/faq/of een mail sturen naar Klantenservice@reviva.nl.
Je pakket kan worden bezorgd door Dynalogic, Postnl of Reviva.
Via Dynalogic
De pakketservice Dynalogic bezorgt jouw bestelling. Je kunt Dynalogic bereiken via 0900-39 62 564 (€0,45 per minuut). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een email naar: afspraak@dynalogic.eu
Via Postnl
Als je een vraag hebt over de bezorging van je pakket via Postnl, kun je kijken op Postnl track & trace of dit zien via de Postnl app. Hierin staat wanneer het pakket aan huis wordt bezorgd en kun je dit in bepaalde gevallen ook zelf wijzigen. Heb je een andere vraag, neem dan contact op met de klantenservice van Postnl op: 088-22 55 555. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00-19.00 uur en zaterdag van 9.00-16.00 uur.
Via Reviva
De status van je bestelling kun je nakijken via https://mijnafspraak.reviva.nl/. Heb je een andere vraag over de bezorging van Reviva dan kun je jouw vraag raadplegen op https://reviva.nl/faq/ of een mail sturen naar Klantenservice@reviva.nl.
Er zijn verschillende opties:
- Bezorgen in de winkel en daar ophalen. Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht.
- Kiezen voor 'thuis laten bezorgen' tussen 8.00 en 22.00 uur. De bezorgkosten zijn dan €5,95 en bij een bestelling boven de €50,- wordt deze gratis bezorgd.
- Kiezen voor een tijdvak tussen 8.00 en 12.00 uur, tussen 12.00 en 18.00 uur of tussen 18:00 en 22:00 uur? Dan betaal je extra kosten bovenop de €5,95. Als je bestelling boven €50,- is, vervallen de €5,95 verzendkosten, maar de extra kosten komen wel voor jouw rekening.
- Van maandag tot en met vrijdag gelden de volgende tijdvak tarieven: tussen 8.00 en 22.00 zijn er geen extra kosten, tussen 8.00 en 12.00 gelden €3,- extra kosten, tussen 12.00 en 18.00 gelden €3,- extra kosten en tussen 18.00 en 22.00 gelden €6,- extra kosten.
- Op zaterdag gelden de volgende tijdvak tarieven: tussen 8.00 en 22.00 zijn er geen extra kosten, tussen 8.00 en 12.00 gelden €6,- extra kosten, tussen 12.00 en 18.00 gelden €6,- extra kosten en tussen 18.00 en 22.00 gelden €6,- extra kosten.
- Op zondag gelden de volgende tijdvak tarieven: tussen 8.00 tot 22.00 uur zijn er geen extra kosten, tussen 8.00 en 12.00 gelden €3,- extra kosten en tussen 12.00 en 18.00 gelden €3,- extra kosten. Het tijdvak tussen 18.00 en 22.00 is niet beschikbaar.
Nee, Gall & Gall bezorgt niet op de waddeneilanden.
De logistiek dienstverlener van Gall & Gall vraagt bij het afleveren van online bestelde pakketten aan elke klant legitimatie om alcoholmisbruik terug te dringen. Helaas kunnen wij deze controle niet garanderen op de eilanden. Daarom hebben we besloten om deze gebieden uit te sluiten van levering.
De bezorgtijden van je pakket zijn op maandag t/m zondag van 08:00 – 22:00 uur.
-
Op jouw huisadres (hier zijn bij een bestelling onder de €50,- bezorgkosten aan verbonden)
-
Op een alternatief bezorgadres, zoals op jouw werkadres of het huisadres van iemand anders (hier zijn bij een bestelling onder de €50,- bezorgkosten aan verbonden).
-
Je kunt de bestelling ook laten versturen naar een Gall & Gall winkel (behalve Gall & Gall Gemak), zodat je daar je bestelling kunt ophalen (hier zijn bij een bestelling onder de €50,- geen bezorgkosten aan verbonden). Let op: de bestelling moet wel afgerekend worden in de webshop, dit kan niet in de Gall & Gall winkel. Daarnaast moet vermeld worden dat de bestelling de volgende dag kan worden opgehaald en niet de dag zelf!
Let op: levering op de Waddeneilanden is helaas niet mogelijk.
Ben je niet thuis? Dan ontvang je van Dynalogic een e-mail waarmee je een nieuwe afleverafspraak kunt inplannen. Reviva zal automatisch de dag erna een nieuwe bezorgpoging doen. Bij PostNL wordt het pakket de eerstvolgende dag bij een pakketpunt bezorgd.
Ben je opzoek naar hoe laat je bestelling komt, kijk dan even op Dynalogic, Postnl of Reviva.
- Heb je voor 22:00 uur besteld? Dan wordt je bestelling de eerst volgende dag geleverd.
- Je kunt er ook voor kiezen een andere leverdag te kiezen tijdens het afrekenen. Dit kan een datum zijn tot 14 dagen vooruit.
- Je ontvangt een e-mail als jouw order verzonden wordt, waarin staat wie je pakket komt brengen.
Je pakket kan worden bezorgd door Dynalogic of Postnl. Als je wilt weten waar je pakket is kun je kijken op My Dynalogic, op Postnl track & trace (of in de Postnl app) of mijnafspraak van Reviva.
Als je een vraag hebt met betrekking tot de bezorging van een webshop bestelling, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je vertellen waar je pakket is en hoe laat het bezorgd wordt.
Ja dat mag, zolang dit op hetzelfde adres is. Hierbij is het wel verplicht dat de ontvanger ouder is dan 18 jaar en een geldig legitimatiebewijs kan aanbieden.
CADEAU
Mits het formaat van de fles het toestaat, kun je kiezen tussen verschillende cadeaudozen (€1,00) of een houten kistje (€2,00). Via de knop 'Inpakken' in de winkelmand je selecteren hoe je het product verpakt wilt hebben.
In onze winkels kun je naast deze cadeauverpakkingen ook kiezen voor verpakkingen per 2 flessen. Lees hier meer over onze cadeauverpakkingen.
In de winkelmand kun je ervoor kiezen om het product in te laten pakken. Dit kun je aangeven in de winkelmand door bij het product op 'inpakken' te klikken. Je kunt meerdere producten als cadeau laten verpakken. De producten worden verpakt in een zwarte doos (+€1,-) of wijnkist(+€1,-) . Je kunt alleen kiezen voor een cadeauverpakking wanneer je een losse fles bestelt.
Meer informatie over onze cadeauverpakkingen vind je hier.
Je kunt een wenskaart aan jouw bestelling laten toevoegen. Dit kun je doen in de eerste stap van de winkelmand, onderaan het productoverzicht. De kosten van een persoonlijke kaart bedragen €1. Op het kaartje kun je een tekst toevoegen. Per bestelling kun je 1 kaart toe voegen en je hebt de keuze uit meerdere wenskaarten die passen bij verschillende momenten.
1. Je doet de producten die je wilt kopen in de winkelmand
2. Vul bij stap 2 je gegevens in
3. Kies voor de betaalmethode 'cadeaukaart'
4. Vul hier het nummer in, dat bij de barcode op de cadeaukaart staat en de veiligheidscode. Deze vind je op de plastic cadeaukaart boven de barcode onder het zilveren vakje. Op de digitale cadeaukaart kun je deze vinden onder het kopje "pincode".
5. Als je deze gegevens hebt ingevuld, wordt het bedrag in mindering gebracht op de artikelen in het winkelmandje.
In de zomer van 2014 gaf de Nationale Slijtersbon B.V. aan hun kantoor te gaan sluiten en dat hun bonnen nog tot 15 december 2014 ingewisseld konden worden. Zowel de Vereniging Drankenhandel Nederland (VDN) als Koninklijke SlijtersUnie, alsook de Consumentenbond zijn daartegen in het verweer gekomen namens de consument en hebben de inlevertijd weten te verlengen.
Op 28 april 2015 is de Nationale Slijtersbon B.V. echter door de Haagse rechtbank failliet verklaard en werden ingewisselde bonnen – waarvan het verkoopbedrag was afgedragen – niet meer vergoed. De Consumentenbond heeft destijds met de samenwerkende Nederlandse slijters afgesproken dat consumenten die nog een Nationale Slijtersbon in hun bezit hadden, deze toch nog konden inwisselen bij de slijter waar de bon gekocht was. In het overgrote deel van de gevallen is de oorspronkelijke (weder)verkoper van de bon namelijk te herkennen aan een logo of stempel op de bon zelf. Bij verschillende gelegenheden – posters in winkel, persberichten Consumentenbond en slijters – is de consument opgeroepen om de bon in of om te wisselen. Dat is de afgelopen jaren gebeurd met de grootst mogelijke coulance door slijters. Voor eigen rekening hebben verschillende ketenslijterijen de afgelopen jaren nog bonnen van de failliete onderneming geaccepteerd of omgewisseld naar eigen cadeaubonnen. Bonbezitters hebben inmiddels ruimschoots de mogelijkheid gehad om een beroep te doen op deze geboden coulance.
De mogelijkheid om bonnen nog om te wisselen of in te wisselen is met ingang van 1 januari 2018 gestopt; ruim drie jaar na de oorspronkelijke datum en 2,5 jaar na het faillissement van de Nationale Slijtersbon B.V.
CADEAUKAART
In de winkels is de cadeaukaart te koop. In de webshop kun je een digitale cadeaukaart kopen. Deze digitale cadeaukaart wordt per e-mail verzonden. Je ontvangt deze direct na het afronden van je bestelling.
Ja, het tegoed kan in delen worden besteed. Het saldo kan in de winkel of hier worden opgevraagd.
De digitale cadeaukaart wordt per e-mail verzonden. Je ontvangt deze direct na het afronden van je bestelling. Zoals bij een vliegticket of concertkaartje.
CLUB GALL & GALL
Club Gall & Gall is een spaarpuntenprogramma waarmee je gratis punten kan sparen voor leuke cadeaus en kortingen.
Voor elke euro die je uitgeeft, spaar je één punt. Je kan naast gratis sparen ook kiezen om Gall & Gall Premium te activeren (voorheen ‘kaarthouder’). Meer weten? Lees alles over Club Gall & Gall.
Bij elke uitgegeven euro ontvang je 1 punt. Er is geen start bedrag voor het sparen van punten. In de winkel scan je, voor het afrekenen, jouw Clubkaart. Dat kan zowel fysiek als digitaal. De punten worden automatisch bijgeschreven en zijn terug te vinden op de kassabon. Je kunt je puntenaantal ook terug vinden in je online account.
Als je online bestelt en ingelogd bent, spaar je automatisch punten. Bij een online bestelling worden je punten bijgeschreven na levering van je bestelling.
Je ontvangt punten voor de artikelen die jij koopt of online bestelt. Hierbij wordt de actieprijs gehanteerd. Bezorgkosten worden niet meegenomen in de het verrekenen van de punten. Als je een cadeaukaart gebruikt als betaalmiddel, ontvang je hier ook geen punten voor. Wel als je een cadeaukaart koopt.
Let op: als je online bestelt en ingelogd bent, spaar je automatisch punten. Bij een online bestelling worden je punten bijgeschreven na levering van je bestelling.
Je kan sparen op gall.nl én in alle winkels, behalve onze gemakwinkels.
Je spaart voor leuke cadeaus en kortingen, al vanaf 75 punten! Wanneer je naar gall.nl gaat, en inlogt op Mijn Account kan je in de Club Store zien voor welke cadeaus en kortingen jij kan sparen. Je ziet hier jouw puntenaantal terug en welke cadeaus en kortingen voor jou beschikbaar zijn, of hoeveel je nog moet sparen voor andere cadeaus en kortingen.
Vanaf 11 oktober starten we met Club Gall & Gall. Vanaf deze datum begin jij dus met punten sparen. Deze wijziging in jouw account of op jouw kaart zal ergens in deze week zichtbaar worden in Mijn Account op gall.nl.
Ja, je hebt een account nodig voor het sparen van punten. Wanneer jij je aanmeldt voor Club Gall & Gall, maak je automatisch een account aan d.m.v. jouw e-mailadres. In jouw account kan je punten in wisselen voor cadeaus en kortingen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is jouw account activeren met jouw e-mailadres. Je ontvangt vanzelf een e-mail met verdere instructies na registratie in de winkel.
Het puntensaldo is zichtbaar in Mijn Account op gall.nl, onder het kopje ‘Club Store’. Ook is het saldo zichtbaar op de kassabon, wanneer je iets hebt gekocht. Je zult ook zo nu en dan een e-mail van ons ontvangen, met daarin een overzicht van jouw puntensaldo.
Wanneer je geen punten hebt ontvangen voor jouw aankoop (in de winkel of online), kan je contact opnemen met de Klantenservice. Het is belangrijk dat je de kassabon bewaart.
Let op: bij een online bestelling worden je punten pas bijgeschreven na levering van product(en).
Alle kaarthouders sparen automatisch met hun aankopen vanaf week 11 oktober 2021. Daarover heb je een e-mail van ons gekregen met verdere uitleg.
Ondanks dat jouw klantenkaart is verlopen, spaar jij vanaf nu automatisch punten. Hiervoor moet je overigens wél jouw klantenkaart scannen bij elke aankoop, of ingelogd zijn op gall.nl. Je kan deze klantenkaart ook weer opwaarderen naar een Premium membership.
Nee, als je al een account hebt op gall.nl, spaar je automatisch punten bij elke online aankoop. Daarover heb je een e-mail van ons over ontvangen met verdere uitleg.
Jouw Club Card barcode kan je terug vinden in jouw account, nadat je bent ingelogd. Wanneer je deze barcode in de winkel scant bij een aankoop, spaar je hier ook punten.
Als je in bezit bent van een witte kaart, kan je deze gewoon blijven gebruiken. Je hoeft géén nieuwe kaart aan te vragen. Ook kan je jouw membership met deze kaart gewoon omzetten naar Premium member, door het Premium membership te kopen op gall.nl, of door jouw kaart in de winkel te upgraden.
Je kan altijd jouw digitale kaart vinden in Mijn Account (gall.nl) en deze kan je laten scannen als je de winkel bent. Als je toch liever een fysieke kaart wilt of je bent de kaart kwijtgeraakt, dan kan je contact opnemen met onze Klantenservice. Lees hier hoe je contact kan opnemen.
Je kan ook in de winkel een nieuwe kaart aanvragen, door je opnieuw in te schrijven. Het is hierbij wel belangrijk dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt.
Er verandert voor jou eigenlijk niks. Je kan gewoon door blijven sparen en je gespaarde punten blijven behouden.
Je kan elk moment stoppen met het sparen van punten. Wil je dat jouw gegevens worden verwijderd en geen e-mails meer ontvangen? Stuur dan een e-mail met jouw verzoek vanaf het e-mailadres waarmee je bekend bent naar privacy@gall.nl.
Een verzoek tot inzage kun je schriftelijk bij ons aanvragen. Vermeld daarbij je klantenkaartnummer indien van toepassing en voeg altijd een kopie van een gemaskeerd identiteitsbewijs toe, zodat wij kunnen controleren dat dit klopt.
Stuur je verzoek naar:
Gall & Gall
T.a.v.: Afdeling Consumentenservice - Inzage verzoek
Antwoordnummer 815
1500 VB Zaandam
Óf mail je verzoek naar privacy@gall.nl.
Je kunt het ontvangen van email altijd uitzetten.
- Je kunt dit doen via de link [afmelden] die onderaan iedere e-mail zit.
- Als je een webaccount hebt, kun je dit aanpassen door in te loggen via 'Mijn account' en vervolgens via 'Mijn gegevens' het vinkje voor [Ja, ik ontvang graag aanbiedingen en nieuws per e-mail] uit te zetten.
- Wanneer je geen webaccount hebt kun je dit doorgeven via het contactformulier of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Hier vind je de algemene voorwaarden van Club Gall & Gall.
Ga naar https://www.gall.nl/lidmaatschap, vul het kaartnummer achterop jouw Club Card in, en maak een account aan.
Als het goed is heb jij na aanschaf van de klantenkaart een e-mail ontvangen, om jouw registratie af te ronden.
Is dat niet het geval? Dan dien je eerst in te loggen in je account om je klantenkaart te koppelen.
Heb je nog geen online account, dan kun je deze aanmaken via Mijn account.
In je account heb je de mogelijkheid om via het tabje klantenkaart, je kaart te koppelen. Vul hier je 13-cijferige kaartnummer in en druk op opslaan. Vanaf dat moment kun je met korting bestellen!
Als je een webaccount hebt kun je eenvoudig je postadres wijzigen door in te loggen via 'Mijn account'en vervolgens via 'Adresboek' je postadres aan te passen.
Wanneer je geen webaccount hebt, kun je het adres wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Log met jouw account. Zo profiteer je afhankelijk van jouw membership van de voordelen die daarbij horen.
PREMIUM-KLANTENKAART
Alle voordelen van Gall & Gall Premium (voorheen klantenkaart) zijn:
- Exclusieve Premium Deals op wijn en sterk
- 10% korting op wijn en bubbels*
- 10% korting op whisky*
- 10% korting op alcoholvrij*
- Speciale events en proeverijen
- Gratis het abonnement op het inspirerende magazine PROEF! thuisbezorgd
- Naast de extra voordelen van Gall & Gall Premium spaar jij net als bij Club Gall & Gall voor kortingen en cadeaus
*De 10% Premium-korting geldt niet op wijnen, bubbels, whisky’s of alcoholvrije dranken die in de aanbieding zijn, niet op altijd scherp geprijsde Wereldse Wijnen en versterkte wijnen zoals port, sherry of vermout.
Gall & Gall Premium (voorheen klantenkaart) kost €10,- per jaar. Je kunt je membership verlengen in de winkel of online. Ook kun je toestemming geven voor een jaarlijkse automatische incasso.
Je kunt Gall & Gall Premium (voorheen klantenkaart) direct activeren in een van onze Gall & Gall winkels (behalve in Gall & Gall Gemak), of activeer Gall & Gall Premium online.
Online bestellen
Voeg Gall & Gall Premium (Klantenkaart) toe aan jou mandje. Als je Gall & Gall Premium als artikel toevoegt aan je bestelling, ontvang je direct jouw korting.
Na activatie van Gall & Gall Premium ontvang je de digitale klantenkaart binnen 10 minuten na betaling via de e-mail of je vindt hem direct in mijn account op gall.nl. Je kunt direct gebruik maken van de Premium voordelen op gall.nl en je kunt met de streepjescode in 'Mijn Account' onder de tab 'Club en Premium' ook direct korting in de winkel krijgen.
Het duurt 1 dag voordat Gall & Gall Premium in de Gall & Gall webshop gebruikt kan worden. Ook is het van belang dat jij jouw kaart registreert met de e-mail die jij na aanschaf hebt ontvangen op het doorgegeven e-mailadres.
Je kunt jouw Gall & Gall Premium altijd stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice o.v.v. jouw kaartnummer. Graag vernemen wij ook de reden van de opzegging zodat wij hiervan kunnen leren en het programma kunnen blijven verbeteren.
Het automatische incasso kun je altijd stopzetten door hiervoor een schriftelijk verzoek in te dienen bij de klantenservice, voorzien van het klantenkaartnummer, het rekeningnummer en jouw handtekening. Dit verzoek kun je sturen naar:
Gall & Gall
T.a.v.: Afdeling Consumentenservice - AI opzegging
Antwoordnummer 815
1500 VB Zaandam
Ook kun je de brief inscannen of een goede foto van maken en deze mailen aan: info@gall.nl.
In de winkel kunnen we dit op de kassa voor jou regelen. Via gall.nl regel je dit als volgt:
- Ga naar Verlenging Gall & Gall Premium (Klantenkaart).
- Plaats het artikel in de winkelmand door op de knop 'artikel' klikken.
- Reken het product af. De verlenging is direct actief. En als je verlengt, ontvang je als bedankje binnen een week een email met 2 kortingscoupons. Vul de kortingscode(s) in bij je bestelling en de korting wordt automatisch verrekend.
Je kunt je toestemming hiervoor altijd intrekken.
- Als je een webaccount hebt kun je dit aanpassen door in te loggen via 'Mijn account' en vervolgens via 'Mijn gegevens' het vinkje voor [Ja, Gall & Gall mag mijn gegevens, zoals persoonsgegevens en aankoopgedrag, gebruiken om persoonlijke en relevante aanbiedingen te doen.] uit te zetten.
- Wanneer je geen webaccount hebt kun je dit doorgeven via het contactformulier of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Ja dat kan. Gall & Gall vindt jouw privacy belangrijk en wil dat jij in controle bent over ons gebruik van jouw gegevens. Daarom vragen we in veel gevallen toestemming voor een bepaald gebruik van jouw gegevens, zoals voor de Smaakprofielen en het versturen van nieuwsbrieven.
Deze toestemming kun je altijd weer intrekken. De klantenkaart kun je dan nog wel gebruiken. Het kan dan wel zijn dat je aanbiedingen en voordeel mist doordat wij je niet op de hoogte kunnen brengen.
Geen e-mail meer ontvangen?
- Je kunt dit uitschakelen via de link [afmelden] die onderaan iedere e-mail zit
- Als je een webaccount hebt kun je dit aanpassen door in te loggen via 'Mijn account' en vervolgens bij 'Mijn gegevens' het vinkje voor [Ja, ik ontvang graag aanbiedingen en nieuws per e-mail] uit te zetten
- Wanneer je geen webaccount hebt kun je dit doorgeven via het contactformulier of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Geen post meer ontvangen?
- Als je een webaccount hebt kun je dit aanpassen door in te loggen via 'Mijn account' en vervolgens via 'Mijn gegevens' het vinkje voor [Ja, ik wil Klantenkaartpost (magazine en aanbiedingen) ontvangen] uit te zetten
- Wanneer je geen webaccount hebt kun je dit doorgeven via het contactformulier of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kan Gall & Gall Premium activeren via gall.nl of in de winkel. Via gall.nl activeer je Gall & Gall Premium door het toe te voegen aan je winkelmandje. Na betaling ontvang je je digitale klantenkaart binnen enkele minuten in je mailbox.
Heb je al Gall & Gall Premium?
Dan kun je de extra voordelen van Premium heel makkelijk in de winkel of online verlengen. Om online te verlengen moet je ingelogd zijn en je kaart gekoppeld zijn aan je online account. Klik op ‘artikel +’ om je kaart te verlengen. Reken af en je kaart is verlengd.
Is je kaart nog niet gekoppeld?
In je account heb je de mogelijkheid om via het tabje ‘Club en Premium’ je kaart te koppelen. Mocht dit niet lukken dan kan je contact op nemen via het contactformulier of bellen met onze klantenservice.
Om Gall & Gall Premium te kunnen gebruiken in de webshop en van je Premium Deals te profiteren, volg je de volgende stappen:
- Maak een webshop-account aan door naar 'Mijn account' te gaan, bovenaan in de webshop.
- Bevestig je account door op de link in de activatie e-mail te klikken
- Ga naar 'Mijn account' en log in
- Klik links op 'Club & Premium' en vul jouw 13-cijferige kaartnummer in (deze vind op je kaart of onder aan een van onze e-mails)
Let op: zorg dat je het kaartnummer exact overneemt, zonder spaties en/of punten. Als je bent ingelogd, wordt de korting automatisch verrekend in de winkelmand.
Ja dat kan. Gall vindt jouw privacy belangrijk en wil dat jij in controle bent over ons gebruik van jouw gegevens. Neem voor het verwijderen van jouw gegevens contact op met onze klantenservice.
Als je een webaccount hebt kun je eenvoudig je postadres wijzigen door in te loggen via 'Mijn account'en vervolgens via 'Adresboek' je postadres aan te passen.
Wanneer je geen webaccount hebt, kun je het adres wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Je dient eerst in te loggen in je account om je klantenkaart te koppelen.
Heb je nog geen online account, dan kun je deze aanmaken via Mijn account.
Hoe koppel ik mijn kaart?
In je account heb je de mogelijkheid om via het tabje klantenkaart, je kaart te koppelen. Vul hier je 13 cijferige kaartnummer in en druk op opslaan. Vanaf dat moment kun je met korting bestellen!
Een verzoek tot inzage kun je schriftelijk bij ons aanvragen. Vermeld daarbij je
klantenkaartnummer indien van toepassing en voeg altijd een kopie van een gemaskeerd
identiteitsbewijs toe, zodat wij kunnen controleren dat dit klopt.
Stuur je verzoek naar:
Gall & Gall
T.a.v.: Afdeling Consumentenservice - Inzage verzoek
Antwoordnummer 815
1500 VB Zaandam
óf mail je verzoek naar info@gall.nl.
Hier vind je de algemene voorwaarden van Gall & Gall Premium.
Je kunt Gall & Gall Premium kopen in een van onze Gall & Gall winkels (behalve in Gall & Gall Gemak), of bestel Gall & Gall Premium (Klantenkaart) online. Als je dit artikel toevoegt aan je bestelling, ontvang je direct jouw korting.
Na activatie van Gall & Gall Premium ontvang je de digitale klantenkaart binnen 10 minuten na betaling via de e-mail of je vindt hem direct in mijn account op gall.nl. Je kunt direct gebruik maken van de Premium voordelen op gall.nl en je kunt met de streepjescode in 'Mijn Account' onder de tab 'Club en Premium' ook direct korting in de winkel krijgen.
Bestel je via ah.nl? Ook daar kun je gebruik maken van Gall & Gall Premium, voeg deze toe aan je profiel op ah.nl.
Je kunt het ontvangen van email altijd uitzetten.
- Je kunt dit doen via de link [afmelden] die onderaan iedere email zit.
- Als je een webaccount hebt kun je dit aanpassen door in te loggen via 'Mijn account' en vervolgens via 'Mijn gegevens' het vinkje voor [Ja, ik ontvang graag aanbiedingen en nieuws per e-mail] uit te zetten.
- Wanneer je geen webaccount hebt kun je dit doorgeven via het contactformulier of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Gevonden klantenkaarten kunnen kosteloos worden opgestuurd naar:
Gall & Gall
T.a.v.: Afdeling Consumentenservice - Klantenkaart
Antwoordnummer 815
1500 VB Zaandam
Bedankt voor je hulp!
Als je een webaccount hebt kun je jouw gegevens zelf wijzigen door in te loggen via 'Mijn Account'. Heb je geen webaccount of ondervind je problemen bij het wijzigen, neem dan contact met onze klantenservice.
Als je lid bent van AH Premium kun je met 5 euro korting Gall & Gall Premium voor 1 jaar aanschaffen.
Je bestelt via AH Premium een voucher, waarmee je korting ontvangt op Gall & Gall Premium. Na het bestellen van de voucher ontvang je een link met unieke code die je kunt verzilveren voor 5 euro korting op Gall & Gall Premium in onze webshop.
Uitgebreide uitleg hierover vind je hier.
PRODUCTEN BEOORDELEN
Als je een account hebt kun je na je bestelling een review plaatsen. Je krijgt een week na je bestelling een e-mail met het verzoek om een review te plaatsen op gall.nl. Je kunt alleen een review plaatsen wanneer je bent ingelogd.
RETOURNEREN EN ONTBINDEN
Je hebt als consument het recht de bestelling te ontbinden binnen 14 werkdagen nadat de bestelling bij jou is bezorgd of nadat je deze hebt afgehaald. Voor terugname en ontbinding kun je contact opnemen met onze klantenservice (088-6594200). Zij bespreken met jou de vervolgstappen de wijze waarop de producten worden geretourneerd. Aan de retourname zijn mogelijk kosten verbonden.
Als je gebruik wilt maken van je recht op ontbinding kun je gebruik maken van het ontbindingsformulier, dat je hier kunt vinden. In plaats daarvan kun je ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Je dient het ontbindingsformulier volledig in te vullen en met de producten die je retourneert mee te sturen / aan de bezorger af te geven op het moment van retourname. Wij vragen je om een kopie te maken van het retourformulier en te bewaren voor de eigen administratie. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.
Het door jouw betaalde bedrag voor de geretourneerde producten wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, op jouw rekening bijgeschreven (tenzij we met jou zijn overeengekomen om op een ander moment te betalen of het te retourneren bedrag te verrekenen). Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Als je gebruikmaakt van ons antwoordnummer is retourneren is gratis via de vervoerder die de producten heeft afgeleverd. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, maar dan komen de kosten van retour wel voor jouw eigen rekening.
Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.
DOWNLOAD HET RETOURFORMULIER
Wij vragen je bij het retourneren van een bestelling rekening te houden met het volgende:
- Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.
- Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dan mogen de producten niet geopend of beschadigd zijn. Je bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%
- Gebruik (indien mogelijk) de originele verpakking en stevige verzenddoos voor jouw retourzending
- Bewaar het verzendbewijs goed dat je op het postkantoor ontvangt
- Gall & Gall vergoedt de kosten van de retourzending
- Vooralsnog kun je geen artikelen in een Gall & Gall winkel retourneren of ruilen
- LET OP: voor een snelle afwikkeling van je retour vragen wij je het ingevulde formulier(retourbevestiging) toe te voegen aan je retour pakket
- Klik hier voor de uitgebreide retourvoorwaarden
Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:
Gall & Gall DC webshop retouren
Antwoordnummer 14000,
2645 ZZ Delfgauw
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Heb je betaald via Klarna? Dan ontvang je in je digitale Klarna account een aangepaste factuur. Je kunt altijd op www.klarna.nl inloggen met je geboortedatum en de betaalomschrijving. Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen wordt automatisch gecrediteerd.
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ja, mits dit uiterlijk 2 dagen vóór de geplande afleverdatum is.
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice en geef het ordernummer door. Het ordernummer vind je op de bestelbevestiging die je via de mail hebt ontvangen, of in jouw webshop-account. Bij annuleren brengen we geen kosten in rekening.
Let op: een bestelling kan geannuleerd worden tot 14.00 uur, twee werkdagen voor de geplande leverdag (je hebt tijdens het bestellen deze dag geselecteerd). Tot dit moment kunnen we de bestelling nog uit het proces halen.
Voorbeeld: wordt jouw bestelling geleverd op donderdag? Dan kun je tot dinsdagmiddag 14.00 uur annuleren. Wordt jouw bestelling dinsdag bezorgd? Dan kun je de bestelling tot vrijdagmiddag 14.00 uur annuleren.
Minder dan twee werkdagen voor leverdag annuleren is helaas niet meer mogelijk. Dan kun je wel nog de bestelling weigeren aan de deur. Deze gaat dan retour naar ons distributiecentrum en je krijgt je geld terug zodra wij de flessen retour krijgen.
Als je artikelen wilt retourneren vanwege een klacht, neem dan contact op met de Gall & Gall klantenservice en geef de retourartikelen en de klacht door.
Voor klachten over producten die je in een winkel hebt aangeschaft, kun je naar de desbetreffende winkel gaan.
Ja, dat kan. Mits het twee dagen voor de geplande leverdag is. Bij minder dan twee dagen voor de leverdag is het helaas niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Ook mag de bestelling aan de deur geweigerd worden.
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de Gall & Gall klantenservice en geef het ordernummer door. Het ordernummer vind je op de bestelbevestiging die je via de mail hebt ontvangen, of in jouw webshop-account. Bij annuleren brengen we geen kosten in rekening.
Let op: een bestelling kan geannuleerd worden tot 14.00 uur, twee werkdagen voor de geplande leverdag (je hebt tijdens het bestellen deze dag geselecteerd). Tot dit moment kunnen we de bestelling nog uit het proces halen.
Voorbeeld: wordt je bestelling geleverd op donderdag? Dan kun je tot dinsdagmiddag 14.00 uur annuleren. Wordt je bestelling dinsdag bezorgd? Dan kun je de bestelling tot vrijdagmiddag 14.00 uur annuleren.
Wanneer je tijdens de bedenktermijn verder bent gegaan dan nodig is voor de beoordeling of je de producten wilt behouden, dan mogen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan verrekenen met het terug te storten bedrag. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%. Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dan dien je de producten dus onbeschadigd en in de originele staat te retourneren. Daarnaast kunnen bepaalde, bij wet genoemde, producten niet worden geretourneerd, zoals de digitale cadeaukaart. Deze kan, gelet op het digitale en persoonlijke karakter daarvan, niet worden geretourneerd of ontbonden.
Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.
DOWNLOAD HET RETOURFORMULIER
Wij vragen je bij het retourneren van een bestelling rekening te houden met het volgende:
- Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.
- Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dan mogen de producten niet geopend of beschadigd zijn. Je bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%
- Gebruik (indien mogelijk) de originele verpakking en stevige verzenddoos voor jouw retourzending
- Bewaar het verzendbewijs goed dat je op het postkantoor ontvangt
- Gall & Gall vergoedt de kosten van de retourzending
- Vooralsnog kun je geen artikelen in een Gall & Gall winkel retourneren of ruilen
- LET OP: voor een snelle afwikkeling van je retour vragen wij je het ingevulde formulier(retourbevestiging) toe te voegen aan je retour pakket
- Klik hier voor de uitgebreide retourvoorwaarden
Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:
Gall & Gall DC webshop retouren
Antwoordnummer 14000,
2645 ZZ Delfgauw
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Heb je betaald via Klarna? Dan ontvang je in je digitale Klarna account een aangepaste factuur. Je kunt altijd op www.klarna.nl inloggen met je geboortedatum en de betaalomschrijving. Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen wordt automatisch gecrediteerd.
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
WEBSHOP-ACCOUNT
-
Ga naar 'Mijn Account'
-
Aan de linkerkant kun je inloggen wanneer je al een account hebt, aan de rechterkant kun je een nieuwe account aanmaken
-
Vul je e-mailadres, geboortedatum en gewenste wachtwoord (2x) in
-
Druk op ‘registreren’
-
Je ontvangt nu in je mailbox een bevestigingsmail. Klik op de link in deze mail om je account te activeren
-
Ga naar 'Mijn Account'
-
Aan de linkerkant vul je bij ‘inloggen’ je e-mailadres in. Het veld ‘wachtwoord’ laat je leeg
-
Klik nu op ‘Wachtwoord vergeten?’
-
Vul hier opnieuw je e-mailadres in waarmee je jouw account hebt aangemaakt
-
Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je jouw wachtwoord kunt aanpassen
WEKELIJKSE ALGEMENE NIEUWSBRIEF
ZAKELIJKE BESTELLINGEN
Je kunt zelf gemakkelijk en snel zakelijk bestellen via onze reguliere webshop.
Via de webshop kun je betalen met IDEAL, De Gall & Gall Cadeaukaart, Credit Card en Klarna. Klarna biedt de mogelijkheid om achteraf te betalen tot €1500. Wij bieden op dit moment geen mogelijkheid aan om voor meer dan €1500 achteraf te betalen. Je kunt dan kiezen uit een van de alternatieve betaalmethodes (iDEAL of Credit Card).
Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je per e-mail een BTW-factuur.
Indien je naar meerdere adressen een pakketje wilt versturen kan dat alleen door meerdere bestellingen achter elkaar te plaatsen. Wij adviseren je in dit geval gebruik te maken van de betaalmethode iDEAL. De overige betaalmethoden zijn minder geschikt omdat ze kunnen blokkeren bij het plaatsen van meerdere bestellingen achter elkaar.
Op dit moment kunnen wij online geen cadeaupakketten samenstellen. Wel bieden wij verschillende voorverpakte en feestelijke cadeaupakketten aan. Neem een kijkje op onze cadeaupagina om deze producten te bekijken.
Via de webshop is het ook mogelijk om bij de gekozen fles een cadeauverpakking en persoonlijke wenskaart toe te voegen. Hiervoor kun je kiezen in de winkelmand.
De meest betrouwbare voorraadstand is zichtbaar in de webshop. Als er te weinig voorraad beschikbaar is, dan adviseren wij je een alternatief product te kiezen.
Zakelijk bestellen via Gall.nl
Ja dat kan zeker. Profiteer van de volgende voordelen:
- 10% korting op alle wijn, mousserende wijn en whisky*
- Altijd unieke aanbiedingen op wijn en sterk
* De 10% klantenkaart korting geldt niet op (mousserende) wijnen of whisky's die in de aanbieding zijn en versterkte wijnen zoals port, sherry of vermouth.
Via onze webshop kun je profiteren van de kortingen die zichtbaar zijn op het moment van bestellen. Als je een klantenkaart hebt, krijg je standaard 10% korting op alle wijnen, champagnes en whisky's. Wij kunnen geen extra kortingen geven bij het afnemen van grote volumes.
Voor zakelijke bestellingen gelden dezelfde voorwaarden als voor particuliere consumenten. De meeste vragen en antwoorden kun je terugvinden op onze service pagina bij het kopje 'Bezorgen'. Mocht het niet duidelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je kunt in de check-out van Gall.nl betalen met iDEAL, Credit Card, de Gall & Gall cadeaukaart of achteraf betalen (Klarna). Dit zijn de mogelijkheden voor achteraf betalen:
- Bestellingen onder € 1500 kunnen via de betaalmethode Klarna achteraf betaald worden. Klarna verwacht dat je deze bestelling op je eigen naam bestelt.
- Bestellingen boven € 1500 kunnen niet op rekening betaald worden via gall.nl. Hiervoor kun je kiezen voor een andere betaalmethode (iDeal of Credit Card).
Neem dan direct contact met ons op via onze klantenservice.